Hm hm hm nyje zlé ... čierna vydla môže buď ale scevo by to biele oné samolepky 8)

minimalne :)


ale inak je pekny aj s ciernou :)
01.06.2009 - 16:42:36
00
quasko; mozno nieco vymyslim 8) ono je na vidle pod lakom strasne jemna nalepka Epicon

Prílohy:

vidla.jpg
vidla.jpg 107.43 KiB thumb_up0thumb_down

01.06.2009 - 16:48:02
00
Veru by si mal mozgovať nad tým , druhé pravidlo hneď po tom o gramoch je "vzhľad jazdí" :lol: :wink:
01.06.2009 - 16:51:51
00
ked uz tak by som spravil taku nalepku ako je na pravej nohe aj na lavu...ten napis suntour a cerveny epicon tam trochu kolu oci

aj ked ked vravis, ze je pod lakom...
01.06.2009 - 16:55:41
00
Konečne nejaký Zesty bez bielej foxy, chválim :)

Asi si zabudol na Bercov stroj :wink:
01.06.2009 - 17:15:31
00
No jo, ale Bercova má zas 10mm hendikep :lol:
01.06.2009 - 17:25:49
00
:D to hej, ale už je v pláne riešenie, kedy bude 10mm v dobru :wink:
01.06.2009 - 17:28:05
00
Polo: Pekné. Koľko meriaš? Myslím, že práve na tieto veľkosti sa hodia 29-ky jak riť na šerbeľ.
01.06.2009 - 20:21:53
00
Polo zaujmave,vymenil si Talasa za Epicona? :) Inak vyzera 100% lepsie,celkovo v pohodicke...
01.06.2009 - 22:13:37
00
to comby: myslím, že polo má nejaké tie 2 metre...inak ten ritchey predstavec je...no ako by som to...otrasný... :mrgreen:
01.06.2009 - 22:18:46
00
polo, kolko merias?
kolko vazi tvoj zeleny bicykel?
mas na nom namontovane skutocne 26" kolesa? :mrgreen:
nech sluzi zabozrut tisice kilometrov!
celkom by som sa rad prehrabal v teme ze: "mam novy bicykel a toto je moja subjektivna kratka recenzia :) " ale taku temu neotvorim, lebo mam bicykel stary hehe.
01.06.2009 - 22:42:24
00
chrinik; meriam rovne 2m, vahu nepoznam nakolko ho nemam na com odvazit, kolesa su 26"
katko; ritchey predstavec sa naskytol za dobru cenu tak som ho vzal 8)
warzone; nie vymenil som Epicona za Epicona (RLD 120mm za TAD 100 - 140mm)
comby; 29" som nechcel, tato geometria mi plne vyhovuje a hlavne je to taka mrska mrstna 8)
02.06.2009 - 08:48:19
00
ako funguje zmena zdvihu? je to pohodlne?
02.06.2009 - 09:39:42
00
so zmenou zdvihu smerom dole nieje absolutne ziadny problem, staci zatlacit packu a spravit jeden zaber zo sedla (niekedy ani to nie), smerom hore je to trosku zlozitejsie ale je to len otazka cviku, zmena prebieha v podstate v okamziku takze po zatlaceni packy staci vyhodit predne koleso a v pravej chvili pustit packu (pre zvysenie zdvihu len o cca 50% staci predok trosku odlahcit)
myslim ze zvysovanie zdvihu nieje az take dolezite nakolko po uphille clovek aj tak chvilku oddychuje takze to moze spravit aj po zastaveni
mimochodom, treba ju dofukovat pri plnom zdvihu, inak sa po zmene zdvihu tlak v komorach vyrovna
Gary; ved pojdeme na vyjazd tak vyskusas 8)
02.06.2009 - 10:58:42
00
Ta zmena zdvihu mi pride praktickejsia ako pri RS u-turn. Vela krat mi to krutenie koleckom lezie na nervy.
02.06.2009 - 12:30:38
00
keyboard_arrow_up