Ja by som sa vrátil k tým testom vo Vele. Vadí mi, že ten istý produkt ako novinka je buď vychválený a potom po čase už je hodnotený s rezervou.( aj keď to by sa dalo chápať, keďže počase sa ukážu muchy), ale hlavne v jednom čísle hodnotia niečo(napr.
brzdy Hayes Sole) ako nie príliš podarené a v poradí v ďalšom to isté je už" tradičně osvědčená kvalita." Alebo tam nájdete rady typu: "Sedadlo- je nejlepší si vyzkoušet si víc typú a vybrat si to, které vám sedne." To je iste pravda, ale kde vám požičajú
sedlo na vyskúšanie. Alebo si ho len tak vložiť medzi nohy v obchode ? Čiže len taká rada pre radu. No a to čo tu bolo písané o inzercii. Čítam Velo( predtým Bike Peloton) asi 15 rokov. Za ten čas sa presne dalo vybadať, kto je silný inzerent. Jeden čas to bol GT ( vtedy boli Author len lacné hypermarketové bicykle, ale neboli hypermarkety.), potom Cannondale, inokedy Bretton (Trek, Garry Fischer, Le Mond) no a teraz zase iní. Nielenže boli v každom teste, ale presne tam, kde na inom bajku bola napr. vidlica RST "nejslabší v testu",u preferovanej značky išlo o " vidlici plnící solidně svou funkci". Priznávam, že zo začiatku som všetko ,čo popísali bral ako písmo sväté. A vlastne aj teraz napriek výhradám kupujem každé číslo.