Poraďte mám problém s opakovanými defektmi pri ktorých sa mi utrhne ventil duše. Už som zničil tri duše a neviem či tá čo som nahodil nedopadne rovnako. Ak sa niekto stým stretol poraďte čo stým. Ráfik je opticky v poriadku.
03.09.2009 - 12:18:01
00
aky typ duse a ventilu pouzivas?co a kade jazdis? aky mas rafik?kolko vazis? ako mas nafukanu dusu? :| :wink: :idea:
03.09.2009 - 12:20:25
00
a CIM fukas dusu.. lebo vela ludi s malou pumpickou fukat nevie :P tolko s tym mixluju ze to sa neda neurvat..
03.09.2009 - 12:23:13
00
CraObs.... :D to je teda pravda, niektorý by aj koleso z vidlice vytrhli.
03.09.2009 - 12:43:56
00
aky typ duse a ventilu pouzivas?co a kade jazdis? aky mas rafik?kolko vazis? ako mas nafukanu dusu? :| :wink: :idea:

Duša 26x2,1 štandart ventil myslím 48mm, rafik :Mavic XM317 DISC, vážin 85kg, cca 380kpa jazdím prevažne v teréne.
03.09.2009 - 12:45:05
00
to je divneeee ,v rafiku ti nebude mam ten isty...fukanie je v pohode...ventil standart bicyklovy skus ho dat bez tohej poistnej matky co drzi ventilok vysunuty....ja ho tam nikdy nedavam. :roll:
03.09.2009 - 12:51:53
00
chyba bude asi v plášti však, nedrží dobre v ráfiku a pri brzdení sa hýbe a s ním aj duša a preto ti trhá ventil...
03.09.2009 - 12:54:38
00
dbadik, neuviedol si, ci sa jedna o galuskovy abo autoventil, ci ma ventil kovove abo gumene telo, ci sa odtrhne kovova cast ventila od gumy alebo ci na galuskovom ventile urves vrch ventilu pri neopatrnom fukani, ci ventil (ak ma kovove telo) zaistujes poistnou maticou. Bez tychto udajov sa neda urcit, kde je problem.
03.09.2009 - 12:56:19
00
pozri či nemáš zdeformovaný ráfik okolo otvoru na ventil, ak áno tak ho narovnaj. Pravdepodobne si tam ventil pri prvom defekte spravil akési "lôžko" do ktorého sa pri defekte rád ukladá a tým ho zohýnaš medzi povrch a ráfik, výsledkom je natrhnutý vzájomný spoj ventilu a duše.

Prípadne ak je ventil obalený gumou z duše tak sa ti pri fúkani malou pumpičkou práve táto guma môže prerezať o hrany otvoru v ráfiku.
03.09.2009 - 13:01:53
00
dbadik, neuviedol si, ci sa jedna o galuskovy abo autoventil, ci ma ventil kovove abo gumene telo, ci sa odtrhne kovova cast ventila od gumy alebo ci na galuskovom ventile urves vrch ventilu pri neopatrnom fukani, ci ventil (ak ma kovove telo) zaistujes poistnou maticou. Bez tychto udajov sa neda urcit, kde je problem.


je to galuskový ventil, telo je kovové, a odtrhne sa mi kovová časť od gumy zaistujem kovovou maticou, ale utrholo mi jaj ventil na duši ktorá to memala. Mám pocit že plášť sa šmykne po rafiku, ráfik som odmasťoval benzínom plášť v mieste styku s rafikom tiež aj tak mi posledná duša odišla.
03.09.2009 - 13:25:55
00
aky je to plast?drot /kevlar?
03.09.2009 - 13:37:23
00
chyba bude asi v plášti však, nedrží dobre v ráfiku a pri brzdení sa hýbe a s ním aj duša a preto ti trhá ventil...


najpravdepodobnejšie čo stým už som odmasťoval ale nepomohlo.
03.09.2009 - 13:44:26
00
aky je to plast?drot /kevlar?


kevlar
03.09.2009 - 13:45:28
00
a co vyrobca typ :idea: :mrgreen:
03.09.2009 - 13:48:13
00
a co vyrobca typ :idea: :mrgreen:


MERIDA RACE 2.1 Kevlar
03.09.2009 - 13:52:34
00
keyboard_arrow_up