Zopár mojich tipov: 1. príliš doťahuješ maticu na ventilku. Stačí ju dotiahnuť len veľmi jemne alebo rovno vyhodiť do koša.
2. Otvor v ráfiku máš na autoventil. Vtedy sa používa plastová redukcia ktorá sa vloží do ventil diery v ráfiku. Alebo zmeň duše na AV.
3. Ak nejazdíš príliš podhustený plášť nie je dôvod pri tejto kombinácii ráfika a plášťa aby sa ti duša časom v ráfiku pootočila čo môže spôsobiť utrhnutie ventilu.

Myslím, že pri predpoklade, že otvor v ráfiku je v poriadku nie je nejaký ďalší dôvod na utrhnutie ventilu.
P.S. Akej značky používaš duše?
03.09.2009 - 14:15:08
00
Zopár mojich tipov: 1. príliš doťahuješ maticu na ventilku. Stačí ju dotiahnuť len veľmi jemne alebo rovno vyhodiť do koša.
2. Otvor v ráfiku máš na autoventil. Vtedy sa používa plastová redukcia ktorá sa vloží do ventil diery v ráfiku. Alebo zmeň duše na AV.
3. Ak nejazdíš príliš podhustený plášť nie je dôvod pri tejto kombinácii ráfika a plášťa aby sa ti duša časom v ráfiku pootočila čo môže spôsobiť utrhnutie ventilu.

Myslím, že pri predpoklade, že otvor v ráfiku je v poriadku nie je nejaký ďalší dôvod na utrhnutie ventilu.
P.S. Akej značky používaš duše?


výrobca bol vždy iný predpokladám že to nebude až tak podstatné posledný bol KENDA
03.09.2009 - 14:20:56
00
Skontroluj pásku v ráfiku. Ak nesedí poriadne a posúva sa pri tlaku rukou, utína ti ventilok. Kým som to nevymenil ja, tri ultralajtky duše pošli do koša. :|
03.09.2009 - 14:22:14
00
Aj tak, ak môžeš skús nahodiť trebárs Continental /nie lite verziu/. Stoja rovnako ako hocijaký čína šuviks.
03.09.2009 - 14:24:07
00
kubi ma pravdu,mal som raz podobny problem,zle nasadena paska(pouzival som pevnu pasku michelin) trosku bola posunuta,trcala do diery na ventil a stale som mal defekt.
03.09.2009 - 16:14:32
00
a naozaj to nie je odtrhnutie ventilu počas fúkania malou pumpičkou :idea:
03.09.2009 - 21:52:43
00
a naozaj to nie je odtrhnutie ventilu počas fúkania malou pumpičkou :idea:


naozaj
04.09.2009 - 07:19:22
00
chyba bude asi v plášti však, nedrží dobre v ráfiku a pri brzdení sa hýbe a s ním aj duša a preto ti trhá ventil...
suhlasim s katkom...mne sa pretacal kevlarovy ranchero a na starom biku mam take naprd rafiky ze tam aj drotove, kupil som no name s nizkym profilom a tie uz drzia...na nakupy staci :mrgreen:
04.09.2009 - 13:49:56
00
bežný problém..sa mi stalo aj ráno pred horalom, proste ke
ď máš "galuskový ventil" tak sa tomu nevyhneš..Veľmi záleží aj od fúkania.Ideálne je keď fúkaš "veľkou" pumpou, tak aby ti niekto pevne prichytil hadičku na ventile a potom opatrne dávať dolu...
05.09.2009 - 13:50:35
00
Iné duše ako s galuskovým ventilom v podstate ani nejazdím, a nestáva sa mi to. Čím to asi bude?
05.09.2009 - 20:18:18
00
Mám podobný problém, ale zrejme som silno dotiahol ten krúžok na ventile. No skôr by ma zaujímalo, že či ste sa stretli s tým, že vám púšťa duša a pri ponorení do vody v napätí, kde tá svinská diera je, sa neobjaví ani bublinka? Čím to môže byť? :)
08.10.2009 - 19:42:06
00
Dušu máš ju rídku. Naši dedovia liali do duše mléko no nikdy som neveril, že to pomohlo. A neviem či bolo treba použiť plnotučné alebo total originál čerstvé z kravína. hehe
Vymeň dušu a nelám si hlavu nad prkotinami. hehe
08.10.2009 - 20:33:33
00
Inak dosť častá úchylka niektorých značiek toto popúšťanie.
09.10.2009 - 07:01:34
00
chyba bude asi v plášti však, nedrží dobre v ráfiku a pri brzdení sa hýbe a s ním aj duša a preto ti trhá ventil...


A to sa robilo mne vtedy ked som mal malo nafukanu dusu.
09.10.2009 - 07:19:39
00
Otvor v ráfku nemá ostré hrany alebo "otrepy" z výroby? Ja som sa s takým ráfkom dávnejšie stretol a preto vždy otvor v ráfku opracujem vrtákom s väčším priemerom, aby som zaoblil hrany, aby ráfik nerezal do ventilu duše. Toto by nemohol byť aj Tvoj zdroj problému?
10.10.2009 - 10:38:37
00
keyboard_arrow_up