Downhill ani freeride nemám v pláne, vyskúšať Big Hita som chcela hlavne pre pocit z jazdy, nemala som možnosť s takouto technikou nikdy prísť do styku, preto ma to veľmi zaujímalo. :) Bolo to nesmierne zaujímavé a veľmi iné, len škoda, že som ho nemohla prebehnúť tak "naostro". Ale aj tak to bol pre mňa zážitok. :nod: Test Zestyho je v predbežnom dlhodobejšom jazdnom pláne, ak sa podarí uskutočniť, určite materiál i foto pridám. :) Všetko toto beriem hlavne ako obohatenie svojho cyklistického "rozhľadu", meniť svojho koníka za iného sa nadllllho nechystám, plne mi vyhovuje. :nod:
05.10.2009 - 12:20:19
00
Jezus: je to v poriadku. Predajňa bajk pripravila profesionálne, pružinu nastavila na najväčšie možné tlmenie a hlavne som bola upozornená, že možno to nebude ideálne. Ja ale zásadne radšej skúšam veci v reále, je iné prijať informáciu, že bajk bude tvrdší a iné zistiť sám, nakoľko. Takže to, čo som si od testu sľubovala, som preverila - a som spokojná. A možno to niekomu, kto uvažuje nad takouto technikou, tiež čosi napovie a pomôže mu začať - už len tým, že sa jednoducho dá reálne takýto bike požičať a pustiť dole vrchom - a že sa toho netreba báť. :$

PS: v deň testu som hovorila aj s jedným šťastným majiteľom Big Hit trojky - je nadšený a o bajku hovoril len v superlatívoch.

:sun:
05.10.2009 - 12:21:01
00
Viem ze je neslusne sa pytat ale kolko vazis. Pruzenie treba poladit, sagy na takychto bajkoch sa jazdia cez 30%. S musou vahou si ale mozes na zjazdy dovolit trosku lahsi bajk. Unavove limity ramu budu inde ako u 90kg chlapa.


Ty nevieš, koľko vážia víly? :lol: Ako profesionálny džokej - zdravých pod 50. ;)
05.10.2009 - 12:35:58
00
zestyho vybav aj mne, rad si odskusam.
dik
05.10.2009 - 14:58:00
00
Zestyho maju v Kaktuse len v L-ku, tak neviem Zani, ci nebude velky...
05.10.2009 - 18:06:14
00
Zestyho maju v Kaktuse len v L-ku, tak neviem Zani, ci nebude velky...