ako vyzera X kruzok?

x-krúžok je podľa mňa toto...

Prílohy:

x-ring.jpg
x-ring.jpg 10.27 KiB thumb_up0thumb_down

25.10.2009 - 08:24:48
00
kludne mozes pouzit aj motorovy olej, zhodou okolnosti som sa vcera zabaval s mojou vidlou a do tlamica som dal prave motorovy olej Castrol SLX 5W-40 (85ml)
25.10.2009 - 09:26:33
00
:tmi:
iste... naliať ho tam môžeš. akurát to nebude fungovať tak, ako treba. okrem toho, že motorový olej má inú charakteristiku viskozity, tak navyše nemusí obsahovať protipenivé zložky a podobne... takže si myslím, že ten motorový olej čoskoro vyleješ a dáš tam tlmičový.
25.10.2009 - 09:36:42
00
uvidime ako sa to bude spravat, za skusku nic nedam
25.10.2009 - 11:11:05
00
Mar_tin s tým X-krúžkom som to polplietol, už mi to aj Ja?No! vysvetlil v PMke, takže sa ospravedlňujem, takže je to úplne niečo iné, teda to čo je na obrázku. :x
25.10.2009 - 13:53:54
00
Nazdar borci.

Tak pozeram ze sa tu rozputala pekna diskusia ohladne olejov.
Tak niecim Vam prispejem.
Do vidlic a uz vobec nie do tlmicov motorak nikdy nedavajte.
Do pruziacich systemov len fork oil, alebo dumper fluid (podla znacky a typu tlmica/vidlice)
Je to prave z toho dovodu co tu uz niekto napisal, ze motorak ma ine vlastnosti a je stavany na pracu pri vysokej teplote. Vo vidlici/tlmici sa speni a poskodzuje puzdra a tesnenia. Inac ak ho pouzijes ako mazaci tak postupom casu vysicha. Viaze do seba necistoty cim ti znici vidlicu. Je to pekne vidiet ked sa trosku dostane von, na vnutornych nohach sa zacne lepit. Tlmicovy olej maze vidlicu a necistoty nepohlcuje len odplavuje a najdes ich potom nahromadene v dolnej casti monobloku (zasviet si tam baterkou a nezabudni to vycistit najlepsie vyplachnut novym olejom) Ked vyteka tak sa zaspini, ale neschne a nelepi.
Bol spominany olej CASTROL FORK OIL s ktorym mam skvele skusenosti. Mozete pouzit akykolvek fork oil, alebo tlmicovy olej od akejkolvek znacky (SHELL, VALVOLINE, MOTOREX) pripadne originalne oleje RS, MARZOCCHY, MANITOU ale tie su o 100% drahsie ako spominane znacky. Ja vam odporucam CASTROOL a MOTOREX, neskusal som SHELL. VALVOLINE som skusal, ale nic moc.
Dalej k vazelinam.
Nepouzivajte hocjaku vazelinu len taku ktora je urcana do vidlic a pruziacich systemov.
Nesmie obsahovat lithium, ani ziadne prisady kovov ci grafit.
Take mazivo je sice drahsie, ale je riedke s vysokou odolnostou pred vlhkom a vodou, ma siroky tepelny rozsah (netuhne prilis pri chladnom pocasi) a vyborne mazacie vlastnosti. ODPORUCAM YARROLINE RACING
http://www.slovkolex.sk/tovar/2179-Nahradne_diely_YARROLINE-_Vazelina_Racing_Suspension_pre_odpruz._vidlice,130ml?PHPSESSID=8tilkn13a2s49be4q18jdoirj4
AK chcete miesat olej s vazelinou tak to spravte s tmicovym olejom, ale vzniknutu emulziu musite dobre premiesat a dajte to len pod vrchny okraj monobloku medzi tesnenia.
Ja to miesam v malej plastovej flasticke, alebo v striekacke 20ml (podla toho kolko toho potrebujem) a pred zacatim tam vlozim vacsiu gulicku z loziska aby to dobre premiesala. Miesam v pomere 1/2 = 1diel olej - 2diely vazelina.
Vsetko vyskusane dlhorocnou praxou.

Ak este nieco potrebujete kludne napiste rad poradim ak budem vediet.
Vela stastia.
25.10.2009 - 15:37:44
00
keyboard_arrow_up