Ta foxa by tam naozaj sedela ako uliata, skoda toho vakla no... Radsej ale pockam, zima je dlha a upgrade-ovat sa da vselico ;) tu je fotka:

Prílohy:

endurko.jpg
endurko.jpg 190.69 KiB thumb_up0thumb_down

08.11.2009 - 22:44:12
00
To mas tu Z1 , co nema pruziny (len negativky) a fuka sa 140-160mm alebo starsia ?
Inak to vyzera paradne :clap:
08.11.2009 - 22:52:48
00
Na tento rámik alebo starý SX Trail by som sa nechal nahovoriť. :)
08.11.2009 - 22:54:38
00
Je to z1 sport 2006, problem je v tom, ze ma uplne nanic tlmenie odskoku, kompresia by mi ani tak nevadila keby chybala, progresivita sa da pekne vyladit hladinou oleja. Ma pruziny, da sa ale aj dofukat, no kedze su tam negativky asi 1 cm dlhe tak je to potom uplne nanic, neplnia po dofukani ziadnu ulohu a zaciatok zdvihu je necitlivy, resp je tam tlakovy skok. Original pruziny su ok, volil by som ale maksie, no a ked jednu vyberem tak je to zas privelmi makke a treba vidlicu dofukat, cim sme zas pri probleme absencie negativnych pruzin. :(
08.11.2009 - 23:17:14
00
Pokial mas vyssie uvedeny starsi spesl EN, tak moje slova o tom stroji samozrejme neplatia, ale na nove sa neoplati davat EN/FR vidlu, kedze cely bike je vysokozdvihove XC.
08.11.2009 - 23:34:55
00
Tidli: jasan, to je stary problem tychto patron .. ak potrebujes viac pritvrdit, tak sa musia menit negativky, zial, co sa sice da, ale zase to trosku uberie zdvih, a hlavne kde ich zohnat. To SSV uz nie je moc dobre pri vacsich zdvihoch, to mozem potvrdit. Na 10cm bombere bolo super, ale na 15cm je to take divne .. predpokladam ale , ze oleja mas dost, ak ho je malo tak moze v zjazde kopat. Nejake pruziny sa mi valaju doma, ale asi nie na 15cm zdvih.

edit: ta moja je tusim 2007 Z1 RC2, tusim nejaka oem verzia, alebo co. Z1 RC2 ETA Anniversary som chcel, ale nejak to nevyslo :) .. a uz asi ani nechcem, lebo potrebujem to cele odlahcit, je to uz nejak vahovo predimenzovane :D


Naposledy upravil lto dňa 08.11.2009 - 23:55:26, celkovo upravené 1 krát.

08.11.2009 - 23:48:35
00
no ja to poviem takto... durolux je pevná vidlica, design je tiež podarený, len môj názor je taký, že na fr jazdenie sa príliš nehodí, pretože podľa fotiek solčanských chlapcov a aj podľa vlastného vyskúšania neupravenej vidlice sa mi zdá jej priebeh príliš lineárny a progresivita nastupuje tak v posledných 10% zdvihu. na skočky je to podľa mňa nevhodný priebeh, chýba rezerva na korekciu nepodareného dopadu. toto hovorím o verzii s meniteľným zdvihom. v sobotu som mal v ruke aj nový durolux 2010 s pevným zdvihom a otočným regulátorom kompresie, ktorá môže fungovať inak/lepšie... ale to je len dohad.
08.11.2009 - 23:54:27
00
Moj problem s SSV je ten ze kope, ale nie beznym sposobom. ked sa nastavi odskok pomalsie ako dost rychlo tak zacne kopat. je to tym ze za cas, za ktory zavrie podlozka ventil , cez nu uz trochu oleja pretecie, cize su tam nejake 2-3 cm vobec netlmene. Potom, ked naskoci prietok cez rebound patronu, sa chod vidlice spomali a to ma za dosledok take divne kopnutie, velmi neprijemne. Takze vozim odskok na velmi rychlo, vidlica je celkom zrava ale niekedy to ma tendenciu trochu ustrelit. Fox 36 ma HS a LS rebound, co je samozrejme asi naj riesenie...
ale zase RC2 patrony uz urcite chodia lepsie ked uz funguju na planzetkovom systeme.

Este som rozmyslal ze by som tu podlozku co zatvara prietok oleja pri rebound-e predpel nejakou pruzinkou, cize by sa rychlejsie vracala. toto by mohlo moj problem scasti alebo uplne vyriesit, potom uz iba zohnat maksie pruziny ;) ale kde taku pruzinku naist bude otazka..
09.11.2009 - 08:42:48
00
Trochu to poznam , co popisujes :D .. napadlo ma, ze este by mozno bolo riesenie skusit zohnat vyssie modely patron , ktore by mohli pasovat. Marzocchi ma slusny vyber nahradnych dielov, aj ked .. neviem, co stoji. Asi sa to nevyplati .. nejaku patronu som uz skusal , ale neodpovedali mi. Tak neviem ...
09.11.2009 - 09:23:39
00
Na to sa asi vykaslem a nie som si isty, ci by to sedelo, kedze ssv/ssvf su polopatrony a rc2 je patrona uplne inac konstruovana. A oplatit by sa to urcite neoplatilo, iba ak z nejakej starej vidlice na nahradne diely.
Takze budem cakat na nejaku dobru ponuku ;) a ak bude v zime popri skole cas, skusim nejaku pruzinku naist a dat ju tam a uvidim, ci sa to zlepsi.
Co sa tyka zdvihu tak sa uz obzeram aj po 160mm, dolukopcom to bude jazditelnejsie ale budem potrebovat moznost znizovania kedze uz teraz jazdim prakticky vo wheelie (po zadnom) pri strmsich stupaniach a je to neprijemne :)
09.11.2009 - 11:03:52
00
:nod: :nod:
09.11.2009 - 11:14:32
00
keyboard_arrow_up