Nie celkom tak, pozitívka a negatívka by mali mať +- rovnaký tlak. Negatívka odstráňuje počiatočnu tuhosť vzduchovej vidlice, keby tam nebola - komora, zo začiatku by sa
vidla stláčala dosť ťažko. Oni sa vlastne navzájom stláčajú. Kompresia u Foxu aj u RS funguje úplne inak, nachádza sa v druhej nohe a je spôsobovaná zníženým počiatočným prietokom oleja. Keď už je vidla vo zdvihu ide normálne, teda kompresia má vplyv na chod vždy pri začiatku stláčania vidlice, či na začiatku zdvihu alebo v jeho 2/3.
Koliečkom Floodgate sa nastavuje účinnosť MC, čiže toto je obdoba kompresie u Foxu. Funguje to však trocha odlišne. Najlepšie sa o funkčnosti systému presvedčíš keď zmeníš jeho nastavenie. Nemáš tam čo pokaziť, ak dáš na max - tak bude vidla v zamknutom stave citlivejšia a kompresia bude fungovať v menšje miere, ak dáš + na max vidla bude max. necitlivá a tuhá (pri stláčaní) kompresia bude na max. V otvorenom stave toto nemá vplyv na chod vidlice.
Na spodu pravej nohy máš ešte rebound, nastaviť tak, aby vidla nekopala. Ak nemáš odhad drž sa cca zlatého stredu.
So všetkým sa stačí pohrať a uvidíš aký vplyv majú tieto nastavenie na chod vidlice.