AHojte,
trapim sa od leta s mojimi XT ckami, najprv som kontaminoval zrejme platnicky, lebo som mal malo skusenosti. Po vymene to slo chvilu dobre, potom sa dostavili znovu problemy.
Naposledy som jemnuckym smirglom platnicky osmirgloval - teda tu lesklu zrejme mastnu vrstvu na povrchu, potom ich vykupal v kyseline - nieco ako nas silny ocot, a vypalil na platnicke sporaku. Tiez som prebehol kotuc jemnym smirglom a ocisitl isopropyl alkoholom. Najprv to slo ako za nova, potom sa to dostalo na zaciatok - na povrchu platniciek sa vytvorila znova vrstva, ktora sa zrejme teplotou a trenim leskne a nebrzdi poriadne, iba za mokra sa zvysi ucinok a strati piskot.
Skusal som aj centrovat celuste brz, teda drziak, alebo calipers vzhladom ku ktucu bez platniciek. Potom ale piesty a platnicky ked vycentrujem vzhladom ku kotucu, tak nie su v strede drziaku. Isiel som podla tychto postupov
http://www.parktool.com/repair/readhowto.asp?id=126 alebo
http://www.hopegb.com/page_mep_force_38.html.
Mam pocit, ze slaby brzdny ucinok je kvol tomu, ze piesty a platnicky nie su vycentrovane. Aj ked sa mi to ako tak podari, tak po chvilke jazdy si najdu piesty svoju poziciu a zase nie su vycetrovane.
Mate niekto podobne skusenosti? Rozmyslam, ze vymenim komplet disky a platnicky, ale mam obavy, ze po chvilke sa to dostane tam kde som teraz.
Inak si davam pozor na kontaminaciu platniciek, aj ked vcera ked som ich vyberal, tka na zadnej brzde a platnicke som asiel nejaku kvpalinu, vyzeralo to akoby z piestu, mam obavy, ze mi preteka
olej cez piesty. To by vysvetlovalo trochu ten problem. Musim to odsedovat.
Mate niekto podobne skuesnosti?
Mam chut sa vratit ku gumickam, o tie kotuce sa treba starat ako o decko...alebo iba ja mam na to smolu a neico robim zle.
Dik za rady
Vela zdaru