jazdil som aj hydrauliku,ale jedneho casu bolo malo penez,tak som predal a dal mechaniku,a vtedy soom zistil ze je to skoro to iste a poviem ti ked idem aky kolvek zjazd tak brzdia uplne v pohode a netuhnu ani packy,brzdi to ako vzdy.jedine co je vyhoda ze na hydraulike nemas ziaden odpor pri stlacani packy.
a ja poznam mozno 5 ludi co si vedia sami odvzdusnit hydrauliku.
a ta hadicka je pod riadnym tlakom ked jazdis take riadne zjazdy,ako si povedal kde stale dobrzdujes.
skade vlastne si?jazdis aj teraz?
13.02.2005 - 19:32:01
00
ked uvadzate ceny kotucoviek, nezabudajte na naboje, resp. prepletenie kola.
Osobne si myslim, ze na biku do 15 000 by som neriesil kotuce vobec, radsej lepsiu vidlu, lebo tie tam byvaju dost biedne a Vcka su uplne v pohode
15.02.2005 - 16:55:37
00
skus pozret www.vector-bike.sk slovenska znacka v pohode ceny a tak pozri vector caliber v pohode bike len vymenis sedlo retaz a ficis.
25.02.2005 - 21:42:24
00
a este k brzdam rpi bajkoch jako ides kupovat (15000) sa vobec neoplati kupovat kotucovky. citam tu strasne vela nazorov ludi co sa hadaju ci su mechanicke kotucovky shity a tak. mozem k tomu povedat asi tolko ze samozrejme existuju aj kvalitne mechaniky a maju aj svoje vyhody ale to uz je aj vyssia cena napr. avid alebo hayes. uz sa dokonca robia aj mechaniky pri ktorych su brzdove platnicky ku kotucu pritlacane z oboch stran a nie len z jednej jako to je u vacsiny. mechaniky jako tektro a pod. znacky, to radsej kvalitky vecka (lx,xt,xtr) aj na high end bikoch byvaju vecka, takze shity kotucovky su machrovina len pre vidlakov
25.02.2005 - 21:55:30
00