:rock: bikove vozidlo jak ma byt :devil:
img.alibaba.com
06.02.2010 - 10:06:40
00
prakticke aj na odvoz zo zjazdu ak sa vysekas :D
06.02.2010 - 10:12:08
00
niečo podobné behávalo nedaávno aj po PD okrese,akurát to bolo urobené zo 123 Téčka
ale tento je tiež pekne urobený...
06.02.2010 - 10:16:03
00
:clap: tieto su civilnejsie :) ale uplne najlepsie.. neznicitelne stare medaky a neskutocne vela miesta..
06.02.2010 - 10:18:30
00
ked terenak tak Q7 v12 tdi :devil:

Prílohy:

audi-q7-blue-on-way.jpg
audi-q7-blue-on-way.jpg 124.75 KiB thumb_up0thumb_down

06.02.2010 - 10:25:52
00
no stým slovom "terenák" by som dával bacha:D
k Japoncom, dnes su technicky fakt ďaleko, a celkovo aj lepšie ako europa, ale stále na tých autách vidno že su vyrábané pre príliž veľké masy aby sa mi to páčilo.
btw: stou AE86 jazdím v hre LiveForSpeed(dobrý simulator) a je to fakt skvelé auto, ale ABS tam mám (pre istotu)
06.02.2010 - 10:31:55
00
Epo, ak sa toto nepáči, tak s tebou niečo nieje v poriadku. Toyota 2000 GT
www.carbodydesign.com
06.02.2010 - 11:11:31
00
A ešte jedna
www.themotorreport.com.au

Podľa mňa najkrajšie Japonské auto. Inšpiráciu Jaguarom E-Type dizajnér nepoprel
06.02.2010 - 11:13:52
00
Éčkos a mi nepáči,a ani toto nie,ten predok :tmi:
z tých rokov,tiež "GT" a myslím že krajšie-Alfa Romeo Giulia Sprint GT :inlove:
06.02.2010 - 12:52:53
00
Ok ok, len si to vehementne odsudzoval, bol som rovnaky. Ale ked to dlhsie skumas zistis ze i ten dizajn ma nieco doseba. Jasne trebars e11ka corolla Masarka je poplatna dobe vzniku a urceniu takze je to dizajnersky hnus. S tym ze japonci robia nevyrazne auta pre masy je to mozno aj tym ze nas dlho mali a maju asi za kretenov ktori stejne neocenia nic extra a tie najlepsie modely si nechavaju pre seba. Mozno sa to ale zacina menit (Ztko, Gtr) dalsia vec ze japonci na eu trhu uz vlastne niesu ani japonci design je navrhovany v europskych studiach a vyrabaju sa rozne po europe alebo dokonca v turecku.
06.02.2010 - 13:05:44
00
dobra tema...

ja som tiez na japoncov. V poslednej dobe sivam najviac o Hiluxe s 3litrom dieslom, to je totiz bike pozitive auto a nie tie pohrebaky co tu hadzete :D
06.02.2010 - 13:11:23
00
K tomu diferencialu, tento je konkretne lamelovy.
ozubene kuzelove kolieska sedia v dvojdielnej klietke, kriz tych koliesok presahuje do otvorov vybratych v stene tej klietky takze ked sa lisia otacky kolies tak su obe casti klietky roztlacane do stran a zvysuju trenie na lamely. Toto neni seriovy dif ale obrazok ozrejmi funkciu viac ako tisic slov. Tu su lamely predpete pruznou konickou podlozkou, v serii su to sady vinutych pruziniek a seriove lamely maju mnohem mensiu plochu.

supercar-engineering.com
06.02.2010 - 13:24:41
00
ok,Dík :y: chcel som len vedieť aký tam je,funkčnosti jednotlivých druhov chápem ;)
aj si tam už menil tie lamely?po xy rokoch používania sa z neho namiesto 70%(?) stane tak 20 :$
06.02.2010 - 13:27:36
00
Menim priebezne vsetko, vymenil som cely diferak za novy, komplet loziska v naprave, rozpernu trubicku loziska, tesnenia. Ostal zatial iba staly prevod, nevykazoval ziadne patologicke zmeny.
Do druheho auta este neviem, bud repasujem seriovy alebo sa pokusim zohnat Torsen.

25% to malo za nova, po 20tich rokoch ostalo mozno 5%, teraz je je 65 :P

Nove VWgruppe auta inak maju emulaciu samosvoru pri rozbiehani, jednotka cez abs ventil pribrzduje koleso ktore preklzuje. Robi to tak asi do 30kmh. Oktavka 2.
06.02.2010 - 13:40:50
00
Volajú to e-diff myslím
06.02.2010 - 13:51:09
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu
keyboard_arrow_up