Zdravím, rad by som sa opýtal, či si zviknete pred sezónou vymeniť plášte medzi sebou...V praxi to znamená predný na zadné koleso a zadný na predné koleso...
10.02.2010 - 10:00:01
00
na kole potřebuješ lepší vzorek především ve předu tam je důležitější aby ti kolo neustřelovalo :-)
stačí takováhle odpověď :lol:
10.02.2010 - 10:02:09
00
Som si skôr myslel, že vzadu...kvôly lepšiemu záberu...
10.02.2010 - 10:05:59
00
když vzadu prohrábneš nic moc se neděje, když ti to v předu uklouzne jdeš na držku :D
v tom je ten rozdíl
10.02.2010 - 10:11:25
00
Niektori (kvoli usetereniu nejakeho Eura) zvyknu kupit do predu novy plast, povodny predny dat do zadu a povodny zadny vyhodit...
10.02.2010 - 12:08:46
00
Prehadzovat zadny do predu by som neriskoval, ale myslim, ze predny dozadu nie je problem, pokial je dezen obojsmerny. A zadny vyhodit ak je uz na pokraji sil ;)
10.02.2010 - 12:24:58
00
Tak tak. Ako písali tí predo mnou. Vzadu deriem plášte koľko sa dá (až na ráf) :rofl: Vpredu to radšej neriskujem. Istota vedenia predného koľeska je guľomet. ;)
10.02.2010 - 13:32:15
00
ja som vymenil po sezone predny zo zadnym po 6000km a pohoda :)
bocne stuple neboli zoslahane ani odtrhnute a stred bol na 40%
v predu drzi paradne a v zadu je skoro novy z predneho kolesa v snehu a blate nemam problem
plaste michelin XCR extreme 127tpi 2,0
10.02.2010 - 14:03:34
00
Ja mám zatiaľ nahodené plášte z minulej sezóny. Vpredu NN UST 2,1 a vzadu RR UST 2,1 vzadu už mám hodenú dušu. Odjazdené mám na nich asi 4000 km. Predný je ako nový. Zadný je dosť zničený, stred má asi 40% dezénu a dezén na bokoch je už značne otrhaný a sú na ňom 2 rezné diery, preto tam už vozím dušu. Na jar ešte pojazdím na starom RR a pred pretekmi nahodím nový RR, ktorý mám už doma nachystaný.
10.02.2010 - 14:18:55
00
Suhlasim s nazormi, ze dopredu vzdy len to najlepsie.
10.02.2010 - 14:25:39
00
Dakujem chalani za prispevky.... :y:
10.02.2010 - 18:47:57
00
keyboard_arrow_up