kua a u Santa Cruzu klasika. Aj ja chcem... :(

Ale od Santu si zase mozes kupit toolkit, aby si mohol vymenit loziska na spojovacom linku :) Hotovy jezek v kleci ten link. Na to je veru Jfabova gola sada kratka.

http://www.santacruzbicycles.com/tech/graphics/blt2/0017.jpg

http://www.santacruzbicycles.com/tech/graphics/blt2/0018.jpg
11.01.2010 - 21:39:09
00
jj, na stary Blur LT1 som pripravok na lisovanie lozisk mal. Ide to krasne jednoducho prelisovat.
Na novy BLT2 nemam, ale staci mi, ze ho ma Juro (skocim si pon a poziciam). ;)
Loziska su gratis v ramci dozivotnej zaruky.
11.01.2010 - 22:05:17
00
netyka sa to priamo foxu, ale dam to sem nech je to pokope

na poslednom vyjazde pred garančkou lúpavé zvuky, tak som hladal co to može byť a toť co som sa bál najviac - vysledok spoluprace ghost+xfusion po 100 km ;(

Al reducery su nalisovane napevno v okach tlmica, vysledok trenia je na foto, vahadlo dostalo pop.ci esteze je ram ok, tam dali aby sa nepovedalo podlozky kt. to zachranili.

Nie je to max. fušerina? Ak sa nemylim tak standard je ze otacanie prebieha prave v očkach tlmiča.

Prílohy:

DSC01846.JPG
DSC01846.JPG 393.65 KiB thumb_up0thumb_down

DSCF7649.JPG
DSCF7649.JPG 170.47 KiB thumb_up0thumb_down

DSCF7640.JPG
DSCF7640.JPG 175.55 KiB thumb_up0thumb_down

02.03.2010 - 19:05:07
00
standard: v oku tlmica je nalisovane klzne puzdro, v ktorom sa otacaju AL reducery/vlozky. Vlozky su vlozene/nalisovane do tohto klzneho puzdra a pevne spojene za pomoci skrutky s ramom. Takze otacanie je len Al vlozky/klzne puzdro. Ked sa vyderie trecia vrstva (vacsinou teflonova ), chyti spoj vakel a bud sa objavi v spoji vola alebo sa tam dostane bordel a zacne to skripat.

Tie podlozky tam nejako nechapem. Spoj medzi reducermi a ramom ma byt pevny, bez moznosti otacania, tak naco podlozky? Iba ak by boli kratke a takto si vypomohli :o
02.03.2010 - 19:24:03
00
ako vravis spoj reducer-ram, resp. vahadlo ma byt pevny a tu otacanie prebiehalo ako vidiet z foto medzi reducerom a vahadlom následkom čoho sa to opotrebovalo/styčné plochy/

podlozky tam pichli aby sa reducer netrel priamo o ram a nepoškodil ho.

ako som napísal reducery sú nalisované napevno v okách tlmiča a neotáčajú sa vôbec.

Prílohy:

Kopie - DSCF7640.JPG
Kopie - DSCF7640.JPG 88.58 KiB thumb_up0thumb_down

02.03.2010 - 21:07:25
00
nemali by sa reducers praveze otacat ? :o
02.03.2010 - 21:11:14
00
jj, reducers/vlozky sa maju otacat v puzdre a nie v rame. Ono do puzdra sa tie AL vlozky tiez lisuju, rukou ich nepotocis (potocis iba ak uz je vydrata klzna vrstva). Ale ak su pevne zovrete v rame, tak jediny pohyb je medzi vlozkami a klznym puzdrom. Mas skrutky v okach tlmica dotiahnute predpisanym krutiacim momentom?
02.03.2010 - 21:25:05
00
jj, vlozka + klzne puzdro :nod:
02.03.2010 - 21:29:56
00
momentmi kt to bolo dotiahnute pri kupe sa to tocilo v rame a ci je to dotiahnute na fest alebo s citom vzdy sa to toci len v rame. momenty som v papieroch nenasiel, chystam sa pisat do ghostu.

ide o to ze som ghost pokladal za seriozneho vyrobcu a tymto riesenim som dost sklamany. mozno neprebehla komunikacia medzi ghostom a xfusion ale aj tak.
02.03.2010 - 21:55:55
00
tak to je pekne naprd. :(
Najlepsi je predsa len riesit to s predajcom/dovozcom. S nicim podobnym som sa nestretol.
02.03.2010 - 22:09:59
00
s predajcom som to riesil hned na garančke s tym ze to budú diskutovať s dovozcom a vysledok je taky ze podla nich je to štandardné uchytenie :( ale este im budem písať/dovozcovi/. som zvedavý na reakciu. predajca s tým neurobí nič.

chystám sa dať si to stočiť po vzore tf tuned, iná možnosť mi asi nezostáva
02.03.2010 - 22:30:10
00
Tohle se občas stane i když není konstručkní chyba (a dle té fotky se nepozná, jestli tam nějaká chyba je nebo, tím už nemyslím tu přidanou podložku, kterou se jen pokoušeli omezit problém, nikoliv vyřešit). Montážní vložka se v bushingu tlumiče u nového kousku otáčí často velmi ztuha a někde dokonce dojde k zatuhnutí.
A pak se velmi snadno může stát, že když jsou šrouby dotahované na menší moment, že místo, aby se to otáčelo tam kde má (montážní vložka v bushingu tlumiče), tak se to dře mezi stavbou a vložkou a otáčí se to na šroubu.

U jednoho tlumiče jsem to taky řešil, muselo dojít na úplné sundání montážních vložek a bylo tam přidané nějaké mazivo (i když se to normálně ničím nemaže), aby to zpočátku než se to trošku oběhá snížilo tření.
03.03.2010 - 10:38:02
00
...vysledok spoluprace ghost+xfusion po 100 km ;(

Vidim, ze cim novsie, tym viac na spotrebu. Presne ta ista kombinacia z roku 2007 mi vydrzala asi 2 roky a priblizne 5000 km.
03.03.2010 - 12:03:27
00
Mlok akym spôsobom sa Ti to podarilo rozhybat?
Tie Al reducery su dost mäkke, bojim sa ze ked ich aj setrne upnem do zveraku, alebo niecoho podobneho ze ich sčapim

edit: sice ked to nerozhybem tak či tak pojdu dopreč
03.03.2010 - 14:41:59
00
Nesnaz sa ich zachranit, je tak ci tak po nich a ani ich nenahradzaj znova hlinikom. Urob to sposobom uvedenym na prvej strane tohto vlakna.
http://tftuned.com/info/mount_kits_bushings.aspx
03.03.2010 - 15:32:14
00
keyboard_arrow_up