Biela merida. :x
30.03.2010 - 18:24:32
00
Keď tam nie sú zelené plamienky tak aj Merida vyzerá slušne. :D Cyklokrosku by som si vyskúšal veru
30.03.2010 - 18:24:43
00
Triki biela perleť.
Marian no veď aj ja som chcel vyskúšať tak mi nezostalo nič iné len kúpiť. hehe
Ak na tom nebudem chodiť do terénčeku chystám možno vymeniť plášte za cestné. Uvidíme po pár týždňoch.
30.03.2010 - 18:41:34
00
Aku maju cantilever brzdy vyhodu oproti v-brake? Ci je to nejake specifikum cyclocrosu?
30.03.2010 - 18:44:08
00
su blatu odolne... a pouzivas cestne packy, tzn. iny prevod
30.03.2010 - 19:00:06
00
to:epo- no na stare kolena veru.ale necitim sa este na tak stareho este a to je doležite. volnobežku chcem riesit.teraz mam RB naboj vzadu.zatial služi na 100 % dufam že aj bude.casom bude volnobeh.ale aj ramik by som chcel iny.
30.03.2010 - 19:45:39
00
Turbi keď si mi hovoril,že si si tu Meridu objednával tak som si mylsel,že si robiš kozy a ty si to naozaj kupil :D
30.03.2010 - 21:36:50
00
Triki biela perleť.
Marian no veď aj ja som chcel vyskúšať tak mi nezostalo nič iné len kúpiť. hehe
Ak na tom nebudem chodiť do terénčeku chystám možno vymeniť plášte za cestné. Uvidíme po pár týždňoch.

Je cyklokrosovy ram oproti cestnemu odlisny v geometrii? V komponentoch mi je jasno aj tuhost/vaha, ale cisto geometria?
31.03.2010 - 13:01:21
00
Je ina geometria. Ak ta to zaujima pozri si tabulky na www.merida.sk
31.03.2010 - 13:04:36
00
OK, stiahol som si tie rozmery cros/road, narychlo som tam postrehol iste rozdiely, ale na to mozu mat isty vplyv aj malicke rozdiely vo velkosti ramov (cros/road). Vies mi ako laikovi vysvetlit zasadny dovod rozdielu geometrie medzi cros/road?
31.03.2010 - 13:18:05
00
Od dnes sa bicyklujem opäť aj na Meridke.
http://www.merida.sk/prodej/cyclo-cross-4-09

Jaaaj az budem velky tak aj ja si kupim krosačika :y:
31.03.2010 - 14:02:10
00
Zásadné rozdiely a vplyv Ti nevysvetlím. Taký majster nie som a cyklokros je pre mňa neznámy pojem keďže som ho len 33 rokov sem tam pozeral v telke. hehe
Môžem sa len domnievať, že trebárs väčší rázvor kolies pri cyklokrose je robený na lepšiu stabilitu v teréne keďže cyklokros sa jazdí zvyčajne v sračkách ale zároveň netreba technicky obratný bicykel.
31.03.2010 - 14:14:27
00
Ten kellys v strede. A nemyslite si že sa týram s tým sedadlom, je to dole kvôli kopcu dole samozrejme :)
Rámik má niejaké tie roky, myslím že je to 2005ka :D, samozrejme nový kokpit ritchey, vlaštofky 68cm, 486ky hydrauliky, deore HTII kľuky, Deore prešmykač, LX prehadzovačka, Alivio radenie, chystám sa ešte vymeniť GILU 2005 :), kolesá pekne počkám kým sa vyjazdia naboje Alivio CL. Inak nie je to zlý stroj, každý ma to na čo má :)
a zháňam aj rám Specialized Hardrock najlepšie zelený r. 2007, aby som mal pokoj na duši...
Kto si všimne jednu zaujímavosť na tej fotke? :)

Prílohy:

Komentár súboru: Kellys v strede :)
Snímka0324.jpg
Snímka0324.jpg 237.21 KiB thumb_up0thumb_down

05.04.2010 - 15:47:43
00
3x také isté kľuky?
05.04.2010 - 15:50:12
00
jo. skoro 4x :)
__
EDIT:
Jo a najlepšie na tom je že ja mám tie kľuky na XC/AM a oni to majú na "ľahký freeride" alebo ako tomu hovoria :). A keď si tý šliapači sadnú na moju pre nich žiletku (nie 2,5 ale 2,1 gumy) tak sa čudujú čo sa na tom tak ľahko ide a potom zasa krutá realita raptora :). Škoda, že je dnešná mládež takto nakazená týmto štýlovým štýlom. Funguje to asi takto.
Prvý je ten s najväčšou vidlou, najväčším drapakom, najsilnejšími brzdami, največším volantom. Potom prejdu po ceste 5 km a hľa kde mám tu kendu čo ma stála 50€ a na ten ich downhill mi stačí aj moja "žiletka". :)


Naposledy upravil Hosť dňa 05.04.2010 - 16:04:24, celkovo upravené 1 krát.

05.04.2010 - 15:53:12
00
keyboard_arrow_up