Tak k tým FIT ... myslím, že 2010 aj tak veľká zmena nebude. Tlmič ostal prakticky identický, akurát že FIT je už len RC2 a to označenie znamená uzavretý
tlmič kde je olej bez vzduchu. Čo spôsobuje trochu väčšiu necitlivosť talasu 36 tky je zrejme pomer + a - komory v 160mm zdvihu. Takže neviem či samotný FIT tlmič tomu pomôže, skvôr by to chcelo asi upraviť trochu Talas systém?
Myslím však, že to nie je až tak zlé ako všetci píšu, určite to nie je citlivosťou Van ale treba vyskúšať v rukách a potom si vybrať.
Ak chceš vidlu znižovať, tak by som bral u RS radšej 2 step-air ako U-turn. No a ak vysokozdvihovú RS tak určite s Mission Control. Neviem presne aký tlmič má ten U.turnový Lyrik. No a ďalšia podstatná funkcia by podľa mňa nemala
tlmiču chýbať a to je high speed expanzia.
Čiže ak porovnáš tlmič Motion control s tým Foxáckym je to funkčne veľký rozdiel, Mission už bude na tom funkčne lepšie, no nie som si istý, či k nemu dávaju aj high speed expanziu, no mylsím že u vysokozdvihového tlmenia by to mala byť samozrejmosť. Či to tak je ... ?