v podstate s tebou súhlasím "cau" ale páčky 5+R sú rozdielne oproti CR + XX ... vnútro páčky je iné a to môže robiť rozdiel napríklad v objeme kvapaliny ktorú piest tlači do hadice ... takže je možné že tam bude rozdiel v citlivosti, účinku pri rovnakom tlaku na páčku a podobne, aj keď si myslím že pri bežnej jazde to bude zanedbateľné ... a na tom teste sa mi práve páči to, že tam dali namerané hodnoty, škoda je len to že v časopise uviedli namerané hodnoty len k prvým kategóriam bŕzd a v druhej polovici testu už nie... nerozumiem prečo ... no a tiež by som povedal že si mohli odpustiť ten "subjektívny" popis dojmov ktorý majú k jednotlivým brzdám. To čo je pre niekoho nevyhovujúci tvar páky môže inému pekne sadnúť na prst .. No a tiež by ma zaujímalo ako správne zabehnúť platničky ..to tam tiež spomínali ale nikde som sa o tom viac nedočítal .. vraj je to dôležité aby mali platničky optimálnu životnosť ... hm, jeden poriadny zjazd a platničky sú zabehnuté :rock:
05.05.2010 - 14:02:06
00
keyboard_arrow_up