Ako tak pozeram tieto holandske etapy, tak by som zodpovednemu za vyber trate dolamal 3 klucne kosti nahadzal do spomalovacov a chodnickov a minimalne 10 km tahal po asfalte !
Jak ten debil mohol zvolit tie holandske magistrale pre taky zavod !


tych 20 zakrut v prologu :x
10.05.2010 - 18:02:24
00
a co potom toto? (mapa dole) http://www.gazzetta.it/Speciali/Giroditalia/2010/en/tappe.shtml a to je este k tomu casovka :tmi:
10.05.2010 - 18:14:56
00
Greipela prezývajú "gorila"
10.05.2010 - 18:40:20
00
Neviem prečo si väčšina diskutujúcich myslí, že veľké preteky musia ísť po širokých a rovných cestách?
20 zákrut v prológu? Najjednoduchšie je založiť prevod a ísť čo to dá... Keď však treba 20 krát pribrzdiť a 20 krát nastúpiť, tak sa ukáže, kto na to má a kto to vie.
Dnešná etapa ukázala, že nielen v kopcoch sa môžu rozhodovať preteky. Užšie cesty a vietor dotrhali balík na sračku. A ani polhodinový kopec nemusel byť. Len ma nasrali tie macaté tenistky - natiahli si orgazmické vzdychanie a posedávanie, prenos začal neskôr a tak nebolo vidieť, keď sa začalo kádrovať...
A že sa padalo? Bohužiaľ, to patrí k cyklistike, avšak tí dobrí padajú menej. Pozri si hokej alebo futbal, koľkých ošetrujú, prípadne vynášajú z ihriska.
10.05.2010 - 22:38:54
00
Osobne si to myslim, lebo ma zaujima kto je na tom ako fyzicky a nie ci sa "clovek", z 10-tej figury stihol v terezine, na cyklistickom chodnicku sirokom 2,5 m, so 180 zavodnikmi v hadiku za chrbtom a najme v sestdesiatke, vyhnut ostrovceku co sa mu tam objavil spod zadneho kolesa jazdca pred nim. Nie som tak skodoradostny, aby som sa mu zasmial "debil, nestihol !!!".
K ostatnym tvojim nazorom sa ani nechcem vyjadrovat, len som prekvapeny takemu zmyslaniu a najme u osoby ktora sa tu prezentuje ako clen org. vyboru Slovaca !
11.05.2010 - 09:09:27
00
Prolog bol iny, ale nie zly - stacilo si vsimat ako Wiggins s lahkostou a frekvencne nastupoval pri kazdom vyjazde zo zakruty a nezostaval v sedle. Hned sa dalo vytusit, ze toto je recept na tu trat. A cuduj sa svete, ono to fakt fungovalo. Univerzalny cyklista musi vediet jazdit aj v zakrutach a nielen tahat ciaru z A do B ako sa tu niektori naivne domnievate. Z toho aj vyplyva dalsia vec - cestne preteky urcite nie su len o tom, ako je na tom ktory pretekar fyzicky. Keby slo len o to, tak staci pretekarom spravit zatazove testy, zmerat maximalny a neviem aky vykon a niektori by ste boli s tymito udajmi zda sa uplne spokojni a ani pretekat by sa nemuselo, ze?

Co sa tyka trati - uzka cesta je vseobecne takmer vzdy zaujimavejsia. A ano, balik sa na uzkej ceste natiahne. A ano, dobremu cyklistovi to neprekaza, lebo rozmysla vopred a je vpredu, alebo sa dopredu prepracuje ked treba. Padom sa zial uplne vyhnut neda, ale s tym nikto nic nespravi.

P.S. Ak chcete preteky bez zakrut, padov a kopcov, tak posadte peloton na trenazery a pozerajte sa na to 6 hodin. Som zvedavy, ako dlho vydrzite...
11.05.2010 - 15:08:29
00
ake su pravidla v timovej casovke?
12.05.2010 - 16:47:13
00
"Je podobná časovke jednotlivcov, ale celý tím jazdí pohromade. Tím jazdí ako skupina, jazdci sa striedajú na čele, ale nemôžu spolupracovať s ostatnými tímami. Každému členovi tímu je pripočítaný konečný čas piateho jazdca deväťčlenného tímu. Ak sa však odtrhne jazdec od skupiny a dôjde na šiestej či nižšej pozícii oddelene od tejto skupiny, je mu pripočítaný horší čas, než aký skutočne dosiahol."

sk.wikipedia.org
12.05.2010 - 17:57:14
00
ked sa tu uz kritizuje vyber trate jednotlivych etap, tak ja k tomu len tolko...na cestnej cyklistike je krasne to, ze bezpodmienecne nemusi vyhrat ten co je na tom fyzicky najlepsie...je to uz viac aj o taktike a o tom byt v spravny cas na spravnom mieste ;)
12.05.2010 - 18:00:30
00
... len som prekvapeny takemu zmyslaniu a najme u osoby ktora sa tu prezentuje ako clen org. vyboru Slovaca !

Nie som členom org. výboru, bol som, do roku 2004.

Cyklistika a cyklisti žijú z peňazí sponzorov. A neviem si predstaviť sponzora, ktorý bude dávať peniaze do cyklistiky, ak preteky budú na diaľniciach a budú obchádzať dediny a mestá. Potrebuje, aby práve jeho reklamu videli diváci, čo najviac divákov, lebo len vtedy to budú pre neho dobre investované peniaze. V Holandsku chodníky v dedinách a mestečkách boli plné, niekedy som mal pocit, že cyklisti nejdú po rovine, ale stúpajú do niektorého francúzskeho alebo talianskeho kopca.
A nemali by náhodou zakázať nielen prejazdy cez dediny a mestá, ale aj zjazdy z priesmykov? Však aj tam sa padá...
12.05.2010 - 21:29:02
00
tomino.dnv: mame zaznam aj dnesnej teamovej casovky?
12.05.2010 - 22:56:25
00
tomino.dnv: mame zaznam aj dnesnej teamovej casovky?


jasne, ze ano, kazda etapa bude...
13.05.2010 - 00:31:07
00
Tak to pls uploadni :-)
13.05.2010 - 08:46:09
00
Tak to pls uploadni :-)


je to tam :)
13.05.2010 - 11:07:49
00
dalsia etapa na stiahnutie
14.05.2010 - 23:03:16
00
keyboard_arrow_up