Rozoberať ho určite nerozoberaj, kto s tým nemá skúsenosti a nerozumie presne ako to funguje nech to nechá tak.

U tlmiča pôsobia veľké sily a tlaky a pri Tvojej váhe sú tlaky ešte celkovo dosť väčšie ako pri niekom kto má 70kg. Ten lock by mohol byť zrejme aj tuhší ale je to takto navrhnuté a funguje to tak, samozrejme upraviť sa to dá.
Rebound pri takých tlakoch ako fúkaš by si mal mať skôr bližšie ku korytnačke. To odfuknutie čo tu spomínaš je high speed expanzia a tá sa otvára pri rozťahovaní tlmiča za väšou prekážkou. Tvojim vyšetlovaním klasického reboundu na zajaca túto funkciu viac menej odstavuješ resp. obmedzuješ. Takže pekne utiahnúť trochu rebound do rozumnej miery, radšej zlatý stred ako príliš rýchlo. Na diaľku však nemôžem povedať s istotou aké je najlepšie nastavenie. Ale keďže to fúkaš na dosť vysoké tlaky, (a čím vyšší tlak, tým rýchlejšie sa tlmič vracia) tak odhadujem že ideálne to bude až v 3/4 bližšie ku korytnačke.
Správne nastavenie reboundu zistíš najlepšie tak, že pri trochu tvrdších gumách si pár krát prebehneš krátky úsek s rôznymi nerovnosťami a poskúšaš rôzne nastavenia reboundu. Keď máš pocit najlepšieho kontaktu
kolesa s terénom máš vyhrané. Treba sa však detailne sústrediť na prácu odpruženia a rozoznávať rozdiely, čo každý nedokáže.
Inak k zajacovi od RS: Všimol si už niekto toho RS zajaca s rohami? Na jednej vidlici som takého videl, asi ani netušíme čo im to tam v tom Taiwane rastie.
