aby som kotuc poriadne zohrial z kopca a snad skoci spat,
To pochybujem ... ak by sa aj zahrial kotúč na takú teplotu,až by sa vnútorné pnutia prejavili deformáciou,bol by zázrak,ak by tá deformácia prebiehala presne podľa potreby.A ak by sa aj taký zázrak udial,tak stejne pri vychladnutí sa zrejme vráti do pôvodneho tvaru (alebo ešte horšieho).
Jedine rovnanie za studena.Skús to podľa toho návodu,ale trochu si pomôž (zrejme nemáš odchýlkomer,držiak odchýlkomera,špeci kľúče).V tom návode
servisák rovná kotúč priamo na bajku,čo je najideálnejšie,ale holt taký komfort si nemôže dovoliť každý.Nie?!?
Kotúč zhoď z kolesa,najdi si niejakú platňu s dobrou rovinnosťou(najleší by bol kamenný,brúsený blok ... niečo z cintorína),zverák .... rovnacie kľúče si jednoducho vyrobíš ... zarež karboškou (ktorej kotúč je o niečo hrubší,ako hrúbka kotúča) do niejakých troch oceľových pásovin,ktorými budeš rovnať kotúč vo zveráku.Dosahovanú rovinnosť si budeš sledovať a korigovať na platni.
Mi nehovor,že to problém.Čo si dal za tot kotúč?