Ja som mal aj pôvodne napísať nie cca 1500 ale 1700..a z môjho výberu sú po väčšine v blízkosti 2000€ s tým že by som čakal ktorý z nich a o koľko zlacnie a potom aj podľa toho vyberal..nad mongoose som veru nerozmýšlal hl. kvôli tomu že sa mi vôbec ale vôbec nepáči ich dizajn..jedine že by to bol veľký skok v kvalite čo neviem zatial..
potom ešte čo hovoríte na tieto trek-y:
http://velosprint.sk/shop/c.224_558/trek-top-fuel-8-10.p.12354
s týmto bude problém zrejme s cenou.. :sweat:
http://www.trekbikes.com/us/en/bikes/mountain_full_suspension/fuel_ex/fuelex8/
v tom prípade ako sa odlišuje od neho tento o radu nižší??
http://www.trekbikes.com/us/en/bikes/mountain_full_suspension/fuel_ex/fuelex7/

inak je bežné ak je doživotná záruka na rám??..to ma celkom zaujalo..a tiež či býva veľký pokrok medzi napríklad rokom 2008/2009 a 2010 alebo to neni ani poznať ako napr. pri lyžiach..alebo je nejaký zlom/zakopnutia na kt. by som mal dávať pozor? a čo sa všetko zmenilo dajme tomu tak za posledných 8 rokov?
10.07.2010 - 08:29:56
00
top fuel by som nebral na pohodové jazdenie, 100mm je dosť málo :$
pri tom ex7 a 8 by ti dali vo velosprinte 10% z ceny dole, keďže nemajú akciovú cenu a karta zákazníka takú možnosť ponúka http://velosprint.sk/shop/page_3..html :)
v podstate aj ex6 stačí na všetko, aspoň by si ušetril a mal by si peniaze na upgrade :) ex7 a ex8 majú hlavne inú vidlicu (asi tak 3x drahšiu), čo je v podstate aj trošku nevýhoda v prípade servisu (ale nie je to až také hrozné :) ).
10.07.2010 - 09:53:25
00
u jednocapov je na vela forach a vo vela testoch spominany hlavny nedostatok zamkykanie zadnej stavby pri brzdeni. ruku do ohna vsak za to nedam. u Hai uz velku zlavu necakaj kedze teraz je tam 20 percent.. uz bude asi max 30.. najprv si poriadne ujasni co s nim chces jazdit a ake chces zdvihy a potom ti vela modelov vypadne samych..
10.07.2010 - 12:19:51
00
full floater (teda Active Braking Pivot) pri treku by mal obmedzovať vplyv brzdy na pruženie http://www.youtube.com/watch?v=3sDot8FHtpg
čiže to by problém nemal byť :P
10.07.2010 - 13:27:48
00
u jednocapov je na vela forach a vo vela testoch spominany hlavny nedostatok zamkykanie zadnej stavby pri brzdeni. ruku do ohna vsak za to nedam. u Hai uz velku zlavu necakaj kedze teraz je tam 20 percent.. uz bude asi max 30.. najprv si poriadne ujasni co s nim chces jazdit a ake chces zdvihy a potom ti vela modelov vypadne samych..

Pozor GT i-drive,alebo Mongoose freedrive a klasický jednočap nieje to isté :!:
Ešte jedna vec,kto nevyskúšal viacero systémov stejne figu spozná či stavba sa pod brzdením zamyká,alebo nie,pritom je veľký rozdiel či je koleso zablokované,alebo len pribrzďované a silne pochybujem,že niekto valí dole kopcom zo stále zablokovaným zadným kolom ...
10.07.2010 - 14:51:31
00
jasne ze kto nevyskusal nespozna rozdiel v tom sa nehadam. netvrdim ze GT je zle, len treba vymenovat okrem vyhov vzdy aj nevyhody systemov.
a na druhej strane su ludia ktory necitia rozdiel ani ked sa vozia na viacerych systemoch.
10.07.2010 - 15:07:01
00
bracho ma fuel ex 8 :clap: ja som na nom jazdil malo ale pocitovo velmi komforny baik. do kopca to funguje dobre ani netreba zamykat zadnu stavbu.zjazdy tiez pomerne rychle predna vydla super aj brzdy.vybava a osadenie tiez celkom ok.geometria mi tiez dobre sedela .celkovo by som povedal ze oproti mojmu x-controlu je pohodlnejsi.
12.07.2010 - 19:48:36
01
lto napísal:
Full .. bude vzdy rychlejsi :)

ne
Hardtail Vs. Full Suspension Mountain Bike - What is Faster? thumb_up0thumb_down
06.05.2017 - 16:53:01
00
aký rýchli bude, záleží najmä na jazdcovi :), No pre toho, kto nie je vyslovene výkonnostný jazdec a nehľadí primárne na hmotnosť a jazdí aj náročnejší terén, už v dnešnej dobe HT nemá veľký zmysel :)
06.05.2017 - 18:38:23
01
imro1 a to už prečo? Z čoho si si toto tvrdenie vyskladal?
06.05.2017 - 20:25:23
00
Fire z vlastnej skúsenosti :) , teda maratóny nejazdím, mám za sebou len 2 a najväčší význam má HT podľa mňa tam a na XC. Teda najmä na ľahšie trasy, ale ak sleduješ trochu aj profi XC, tak tam už tiež veľa jazdcov jazdí na fulloch. No nie sa čomu diviť, tie trasy sú už fakt riadne náročné, nie ako kedysi :) . Ale tiež som asi ako väčšina začínal s mtb na HT a po určitej dobe som cítil bolesti chrbta, takže to bol tiež jeden z dôvodov prechodu na full, no samozrejmä priorita bol celkový vyšší komfort a lepšia prejazdnosť terénom a väčší funn faktor :) . Toto podľa mňa uvíta väčšina či už rekreačných alebo aj náročnejších, či už trail, alebo enduro jazdcov. Väčšina asi obetuj nejaké to kilo na váhe, v prospech komfortu, v mojom prípade to tak jednoznačne je a už si návrat k HT neviem predstaviť :) Teda ešte na záver by som dodal, že HT bude lepšia voľba pre toho kto má nízky rozpočet, pri nejakých 500 € nemá zmyseľ ísť do takto lacného fullu, ktorý moc nevydrží. No pri vyššej cenovej hladine, povedzme od tých 1500 € ( pri novom, bazárový samozrejme lacnejší ) som jednoznačne za full :)
06.05.2017 - 20:46:34
02
Ja ti neviem. Mne začali bolesti hrbta práve na full (Ktm lycan). Presedlal som opät na HT. Určite niektorý terén je pre ht kamikadze ale v minosti sme to zvládali a ktomu na morálne vyradených 26". S chalanmi občas pokukáme staré videá aký sme boli blázdni. :D
06.05.2017 - 21:06:30
00
tak to si mal zle nastavený posed...na dolnej zemi ti bohate postačí HT29.. dofrč na sever zeme a spoznáš stredovek :D
06.05.2017 - 21:16:39
02
:D imro1 najazdil som sa tam dosť na horňákoch :D
06.05.2017 - 21:24:35
00
tak to malo patriť zihadlo 5 ale v pohode :)
06.05.2017 - 21:45:32
02
keyboard_arrow_up