a preco sa jazdi na 24 hodinovke v le mans diesel? a preco to vyhrali s dieslom, ked benzin je lepsi?

Ze by preto, ze pre diesel a pre benziny boli rozne pravidla tykajuce sa objemu motora, preplnania a pod. ? :) .. dieselovy motor ma vyhodu, ze menej zerie a setri cas pri tankovani , ale pri rovnakom objeme a tlaku turba nikdy nebude mat vykon benzinoveho motora.
13.07.2010 - 12:23:39
00
žranie nieje výhoda, vždy to súvisí s cenou paliva.. keď prestanú naftu dotovať a jej cena stúpne tak cenový náklad na 100km bude cca rovnaký
13.07.2010 - 12:32:49
00
Myslel som v zavode 24 Le Mans .. tam sa casto tankuje ..
13.07.2010 - 12:45:00
00
large, tú octaviu si nemal dať chipovať ale predať ;)

neuveritelná spotreba. skutočne. My sme boli v aute 5, chorvátsko cez maďarsko a cesta tam a späť urobila dlhodobú primernú 5,3. !!! 5 ľudí a plný kufor tam aj späť !!!

ten športovo naladený týpek, čo nechce dízel lebo nemôže mu točiť na dialnici - :x :D a Lamborghini vyvynulo viac dieslových motorov ako celý nemecký koncern dokopy ;)
panebože. treba si určiť priority. Craobs to vysvetlil. Ludia si dnes agregát vyberajú podľa využitia. Je milión skusených, milión tabuliek, milión rád na nete čo je pre danú osobnosť to naj. Momentálne mám v okolí možnosť porovnať 2 identické octavie 2010. Jedna 1,4 TSi, druhá 1,9 TDi. na dieslovej som spotrebu uvidiedol vyžšie - do 5l... na benzínovej to je cca 7 - 8l. Poväčšine jeden pasažier. 1,2 FSi, TFSi určite zlé niesú, ale do Tourana ;( ??? ďakujem, neprosím. Ak strepeme do tak nízkoobsahového motora tolký výkon len vďaka preplňovaniu, už to značí častý servis a teda ide to aj do peňazí. A ako tam musí byť spravodovaných 7 st. ? celé to je na hlavu
13.07.2010 - 13:24:57
00
už to tu neriešte...je to padnuté na hlavu,a padnutý na hlavu je aj ten kto si toho tourana s tým motorom kúpi....my ostatní vieme čo je dobré ;)

tak,tak,donedávna jeden dizlák od Lamba stávaval v Partizánkom,strieborno modrý..dokonca malo až 28" kolesá,na šírku aj 12.5" :rock:
13.07.2010 - 14:53:41
00
tak tak epo.

každý má ine priority

a ľudia ktorý koli 2l rozdielu spotreby kupia hnusne auto, namiesto pisania sem nech radsej idu kupovat ponozky do kauflandu pretoze tam su lacnejsie o 10centov ako v tescu :]


Naposledy upravil xbaroon dňa 13.07.2010 - 21:48:14, celkovo upravené 1 krát.

13.07.2010 - 21:35:25
00
159


a padla mi sánka :/
13.07.2010 - 21:46:35
00
ten Renault hádam nikdy nevyrobí nič nadčasové...
http://automix.centrum.sk/novinky/660833/renault-hra-na-city-krvavocervenou-studiou-dezir
keby takto vyzerájúce auto predstavia v roku 1992,tak je to senzácia,oblé tvary,a aj oblé tvary s oblými tvarmi...


ale takto má vyzerať koncept budúcnosti ♥
www.theworldmatters.org


Naposledy upravil epo dňa 13.07.2010 - 21:57:19, celkovo upravené 2 krát.

13.07.2010 - 21:49:51
00
Dodoo,asi sa urobím :inlove: (pardon za výraz)
nemám slov,nemám :l:
13.07.2010 - 21:51:36
00
takto má vyzerať koncept budúcnosti ♥

batmobil frčal už v 90 rokoch
13.07.2010 - 21:54:12
00
niektore prispevky boli trefne ale stale je to podl mna aj podla toho naco si zvyknutý...ked mal niekto doteraz skodovku tak pojde s najväcsov pravdepodobnostou do skody po fabku trojhrncek. Ja osobne mam s benzinom natolko dobre skusenosti ze nemam dovod siahnut po diesly. Spotreba ma neodradza jazdim pre radost. Tak ako si dokaze niekto kupit bike za 10 000eur a menit diely kazdy rok kvoli tomu ze su zbytocne vystavene poveternostnym podmienkam a su v kontakte s blatom spinov vodou...cista HLUPOST. ale prečo to robia? to iste si povedia ludia co maju diesel o majiteloch benzinu naco by som platil za 8l benzinu ked mozem mat tach do sedadla za 5l...Poznam vela ludi ktory mali benzin a teraz maju diesel a mnohy bychceli benzin naspet. Ja som naposledy skusal fiestu 1.4tdci a vzivote by som to nechcel plyn drzim na podlahe lebo to neide a odrazu sa zapne turbo neskutocny zatach potom zase motor zlyhava a plyn je stale v jednej polohe a auto si robi co chce co sa u benzinu nestane kolko tomu pridam, viem co mam ocakavat
15.07.2010 - 10:56:58
00
ten posledny argument je trochu mimo. ano na jednotke sa to stava, najme starsie octavie 1.9Tdi mali velmi vyraznu hranu turba, avsak ked radis dalej tak sa ti to uz nestane lebo mas motor v otackach.
a este jedna vec, neobhajujem hovno to pojede motori ale jazdil si ho? mal som moznost asi 300km na silnejsiej 1.2Htp verzii vo Fabii COmbi a za tie peniaze ten motor nie je zly, dost svizny. avsak danou za sviznu jazdu v druhej polovici spektra otacok je relativne vysoka spotreba ale do mesta a na dojazdy z dediny v pohode motor.
15.07.2010 - 11:43:42
00
ono je to v pohode motor ale je stavany asi tak na 120t km. kamarat ma na nom 55t a prasknute tesnenie pod hlavou.vraj bezny problem ked sa motor viac toci,ale co je to viac toci nikkto presne nevie povedat.moj nazor- motor pre zenu do mesta na nakupi
15.07.2010 - 17:13:20
00
neriešte,kto si to kúpi,nechce mať radosť z jazdy,chce ušetriť a mať len mixér na nákupy....

benzín,nafta=uzavreté :drunk:
15.07.2010 - 20:12:41
00
Otvorme teraz tému plyn a alternatívny pohon. :D
15.07.2010 - 20:26:18
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu
keyboard_arrow_up