Mám malí (velký) problém z tlmičom Fox ktorí my nedávno dohukovali(2-3 +- dni cca)a mám pocit že už trocha odfúkol.Je to normálne alebo treba riešť?Lebo tlmič my ide pri nasadnutí asi do polovice zdvihu.(sag?).Nechcelo by sa to potom dakomu z vás pozreť na to? :(Tlmič je ročník asin 2003,bol na biku Marin rift zone.Netrebalo by potak dlhom čase vymeniť ventilček na dofukovanie?


Naposledy upravil THE-END dňa 13.07.2010 - 21:30:47, celkovo upravené 1 krát.

12.07.2010 - 15:48:14
00
Rok 2003? To vidím na novú sadu tesnení. ;)
12.07.2010 - 20:57:36
00
To bude asi drahý špáz čooo?Zvládol by som si to vymeniť aj sám,ak by na to netrebalo nejaké superšpeciálne náradie,alebo zručnosti.A ešte kde by sa to dalo kúpiť alebo objednať?
12.07.2010 - 22:41:11
00
up....mohli by ste my dakto poradiť?Nestačilo by len vymeniť ventil na dofukovanie?
13.07.2010 - 21:31:37
00
Som čítal .. "Fox Float - únik moču" .. to sú tie reklamy na webe :@
13.07.2010 - 21:37:56
00
to bude vekom, nie reklamami :D :D
13.07.2010 - 21:40:21
00
:lol: :rofl:
13.07.2010 - 21:42:08
00
Určitú zručnosť samozrejme treba, k tomu chápať systém a mohlo by sa to podariť. Tesnenia predáva Slovkolex a cena bude okolo 7-10,- €.
13.07.2010 - 22:23:46
00
To lappiere>Vedel by si mi poradiť nejaký návod na rozobratie?Čítal som že tam je nejaká komora
z olejom natlakovaná dusíkom,s tou sa asi nestane nič ked budem meniť tesnenia že?Ak nie tak ma opravte.Dakujem ;)
13.07.2010 - 23:23:43
00
Konkrétne žiaden návod momentálne nemám po ruke, no bude toho plný internet. Stačí vytiahnúť gúgel a zadať Fox Float shock manual. S dusíkom, teda s vyrovnávacou IFP komorou nič nerobíš, tá ide mimo hlavných tesnení.
Ešte otázka, tlmič sa aj roztiahne do pôvodnej polohy? Nezostáva zanorený hlbšie?
14.07.2010 - 22:05:35
00
Lappire,dakujem.Takže z tou komorou nič...Do původnej polohy sa vráti skoro aj bez nafúkania,z nafúkanim o dost rýchlejšie.Takže tesnenia můžem objednat zo slovkolexu?
EDIT://Inak máš užasného lappiera
15.07.2010 - 09:49:00
00
Tak,už som to rozobral,na závite bol jeden O-krúžok,na tej piestnici kde je tá komora z olejom a dusíkom tam bolo-bieli plastoví krúžok,taký hranatý gumený O-krúžok a další plastoví O-krúžok.
Tesneni vnútri sa zdajú byť ešte v chválihodnom stave,tie v tom kryte sú tiež dobré.Treba tam naliať nejaký olej alebo vazelínu?Ak áno tak akú?(aký?) Zdá sa my,že po tom ako som vymenil vzduchoví ventilček za noví z duše,tak to asi nefučí. :@
15.07.2010 - 17:28:05
00
No tak presne pre to som sa pýtal, či je tlmič v pôvodnej polohe alebo zostane zasunutý. Ak je v pôvodnej polohe, môže to byť buď ventilkom alebo tým O krúžkom na obale vzduchovej komory. takže ak to drží s vymeneným ventilkom vyjde to lacnejšie. Ale u tlmiča ktorý je dlho jazdený, by sa patrilo už aj tie tesnenia povymienať.

Maže sa to najlepšie Fox Fluidom alebo RS Redrumom prípadne nejakým tlmičovým olejom hustejšej viskozity. Ponatieraj tesnenia a zlož to nazad. Tie biele krúžky z tvrdého plastu stabilizujú ten gumený X krúžok v svojej drážke, rovnaké tesnenie ale vnútorné nájdeš v obale komory za prachovkou. Toto ide vymeniť už ťažšie. To je prakticky celá údržba tlmiča pre normálnych ľudí. :)
15.07.2010 - 21:41:08
00
Má správny olej vplyv na tesnosť?Ja som tam strekol silikon a ide.Ešte to sfukovanie skntrolujem a bude.
15.07.2010 - 21:52:32
00
keyboard_arrow_up