no mala by sa premenovať :)
05.08.2010 - 13:09:09
00
Predajnosť meridy svedčí len o tom,že fajnšmekrov vždy bude drvivá menšina.
05.08.2010 - 13:15:17
00
no ale merida tych fajnšmekrov vychovava , vacsina ludi zacne z meridou a skonci znieakym talianom
05.08.2010 - 15:55:08
00
[quote=""]no ale merida tych fajnšmekrov vychovava , vacsina ludi zacne z meridou a skonci znieakym talianom[/quotno

ani taliani uz niesu to co byvali :(
05.08.2010 - 18:32:53
00
...nie su,hlavne keď sú vyrábaní v tchajpeji.. :tmi:
05.08.2010 - 18:38:25
00
...nie su,hlavne keď sú vyrábaní v tchajpeji.. :tmi:


skoro ako všetky rámy :clap:
05.08.2010 - 19:02:51
00
Nie všetky,väčšina Italských zatiaľ nie.
05.08.2010 - 19:12:09
00
Každy ma svoje dovody prečo si vyberie svoju znacku.Vačšina podla penaženky.Ale aj tak biznis je biznis.Každy vyrobca vie aka je jeho cielova skupina a na nu zameria svoj marketing.Myslim že v pripade hlinikovych resp.duralovych ramov je to len o napise na rame.Ved su triedy kvallity hliníka,ten si vyrobca bud spracuje sam,alebo si da spracovat na ram.Podla toho sa odvija cena,alebo jeho zisk.A samozrejme v Cine je vyroba lacna,a či je pracovna sila kvalitne vyškolena a aj kvalitne robí,to by vedeli posudit zainteresovaní.Osobne si radšej priplatim za to ak viem,ze Pina..... vyrabaju talianskí pracovnici pre ktorych je radost pracovat pre firmu .Tam jeden mechanik pracuje na jednom bicykli od začiatku do konca. Niektorí ich dokonca aj balia do krabíc. Odtiaľ putujú ku konečným zákazníkom. Firma Pinarello je rodinnou firmou, kde sú si pracovníci blízki. Vládne tu pohoda a uvoľnenosť, presne podľa pravidiel, ktoré kedysi zaviedol jej zakladateľ Giovanni.
Ale ako vravim,každy ma svoje dovody.Hlavna je radost z bicyklovania.
05.08.2010 - 20:59:11
00
Nie všetky,väčšina Italských zatiaľ nie.
Ja by som skôr napísal, že tie drahšie nie...
A tie lacnejšie sú trochu drahšie, lebo prebieha tvrdá vstupná kontrola a nevezmú všetko.
05.08.2010 - 21:14:42
00
Každy ma svoje dovody prečo si vyberie svoju znacku.Vačšina podla penaženky.Ale aj tak biznis je biznis.Každy vyrobca vie aka je jeho cielova skupina a na nu zameria svoj marketing.Myslim že v pripade hlinikovych resp.duralovych ramov je to len o napise na rame.Ved su triedy kvallity hliníka,ten si vyrobca bud spracuje sam,alebo si da spracovat na ram.Podla toho sa odvija cena,alebo jeho zisk.A samozrejme v Cine je vyroba lacna,a či je pracovna sila kvalitne vyškolena a aj kvalitne robí,to by vedeli posudit zainteresovaní.Osobne si radšej priplatim za to ak viem,ze Pina..... vyrabaju talianskí pracovnici pre ktorych je radost pracovat pre firmu .Tam jeden mechanik pracuje na jednom bicykli od začiatku do konca. Niektorí ich dokonca aj balia do krabíc. Odtiaľ putujú ku konečným zákazníkom. Firma Pinarello je rodinnou firmou, kde sú si pracovníci blízki. Vládne tu pohoda a uvoľnenosť, presne podľa pravidiel, ktoré kedysi zaviedol jej zakladateľ Giovanni.
Ale ako vravim,každy ma svoje dovody.Hlavna je radost z bicyklovania.



presne tak ako hovoris..myslim ze ak by ludia na Slovensku zarabaly aspon ako priemer Eu tak by sme aj u nas riesily ine znacky ako je merida,kellys,author a podobne ...ale musim povedat ze pocas 3 rokov co zijem v rakusku tak som tu videl strasne vela bicyklov znacky Merida...a uz to vobec nie je tym ze by boly lacnejsie ako ostatne biky ..aj ked taky top trek stoji 7000eur a top merida 4500eur ...ako si pisal ...biznis je prvorady...a nasa penazenka je hent na druhom mieste :)
06.08.2010 - 08:34:19
00
Este k tym talianom :
Aj ked som dost vysadeny na ich produkty, tak nedavno som mal v ruke Pinarello FP 2 uz s celokarbonovym ramom. Znacka neznacka,kvalita nekvalita za tie prachy si viem predstavit aj lepsi stroj ,trebars aj Meridu alebo Cicli B. Ta vaha ! Zapletene kolesa zakladnej rady , Veloce a cena 2000 €.
Moznoze je ram tak velmi kvalitny ze na ostatne uz nevyslo.
Moje predchadzajuce hlinene Cinelli ma stalo polovicu (jazdene) taktiez na Veloce a s Mavic Cosmic al. ,cize taktiez ziadne zazraky ale malo min. 0,5 kila vo svoj prospech .
Viem ze hmotnost nie je vsetko, avsak je dost podstatna a ked uz clovek ma neaky balik na kupu noveho biku tak je dobre ze mu vyrobcovia ponukaju rozne moznosti.
06.08.2010 - 16:36:54
00
Este k tym talianom :
Aj ked som dost vysadeny na ich produkty, tak nedavno som mal v ruke Pinarello FP 2 uz s celokarbonovym ramom. Znacka neznacka,kvalita nekvalita za tie prachy si viem predstavit aj lepsi stroj ,trebars aj Meridu alebo Cicli B. Ta vaha ! Zapletene kolesa zakladnej rady , Veloce a cena 2000 €.
Moznoze je ram tak velmi kvalitny ze na ostatne uz nevyslo.
Moje predchadzajuce hlinene Cinelli ma stalo polovicu (jazdene) taktiez na Veloce a s Mavic Cosmic al. ,cize taktiez ziadne zazraky ale malo min. 0,5 kila vo svoj prospech .
Viem ze hmotnost nie je vsetko, avsak je dost podstatna a ked uz clovek ma neaky balik na kupu noveho biku tak je dobre ze mu vyrobcovia ponukaju rozne moznosti.



asi tak ako hovoris..ja som tiez drzal zopar super bikov v ruke a ta vaha pri tej cene ma doslova sokovala ...myslim ze Merida je vela muziky za malo penazi...aj ked mi srdce stale bije pre Colnago :D
06.08.2010 - 18:15:15
00
Mozno to znie uchylne ale moj sen je Colnago Master.
06.08.2010 - 18:56:45
00
Mozno to znie uchylne ale moj sen je Colnago Master.



ja mam pred sebou momentalne casopis a tam je to hnet na prvej strane Colnago C 59...je to nadhera..aj ked Colnago Master olympic bola kedysi pecka :P
06.08.2010 - 19:06:03
00
Keď ho pred pár rokmi predával Duplinský ako jazdenku, tak som bol častým návštevníkom v predajni v Auparku. To kolo malo jedinú chybu - nevedel, čo zaň pýtať... Ale keby som ho bol kúpil, tak by som sa bál na ňom jazdiť, aby som mu neublížil. Bol by to však nádherný kus nábytku.
06.08.2010 - 22:24:11
00
keyboard_arrow_up