Ahojte,
chcem prejst z HT na FS, a riesim "zadne pohupovanie"... Ako to funguje u X-controlu mi uz LAPIERRE vysvetlil,aj som si to mohol vyskusat, a cosi som nastudoval o MAESTRE u Giant Trance...Vyskusal niekto obe moznosti???Ktory system sa sprava viac ako HT pri slapani???
Vpodstate jazdim "pre radost" FATRY,SULOV,KYSUCE proste hore-dole.. Ziadne speci zjazdy, takze 120mm v predu mi urcite postaci, len nemam jasno s tym zadkom,aby to bolo co najviac podobne HT pri slapani a pri zjazde to bolo meksie ako na HT.
Okoukavam LAPIERRE X-control 310 a Giant Trance X2. Cena je pri oboch po"zlavach" rovnaka..
Nechcem tu riesit ci 310tku alebo X2 ale system zadnej stavby.. pozitiva -negativa..
Diki za kazdu OSOBNU skusenost.. ;)
yoyo
13.09.2010 - 19:58:51
00
Ked Ti staci len splnenie podmienky "aby to pri zjazde bolo mäksie ako na HT", tak mas uplne jedno co za fulla kupis a vobec by som nestracal cas studovanim jednotlivych systemov. Pruzia vsetky, ale ziadny moderny bajk sa nehupe ako hojdacka. Inak odporucam kupit bajk na ktorom je Fox Float RP23 - na nom si nastavis taky rezim, aky Ti bude vyhovovat, resp. si ho budes moct menit podla nalady od uplne jemneho zehlenia v podstate az po soft-tail.

P.S. Mam prepakovany jednocap a Float R (bez moznosti nastavenia) a v zivote mi tie nastavenia ani lock nechybali a ani som nemal pocit, ze sa sialene hojdam, takze by som sa toho hupania vobec az tak neobaval.
13.09.2010 - 20:20:21
00
To JEZUS:
dik za reakciu, k tomu- "aby to pri zjazde bolo mäksie ako na HT".. No v bajkoch niesom uplne "doma" a neviem sa tak odborne vyjadrovat, ale o co mi ide -Nestratit vlastnosti HT pri slapani a pri zjazde si takneak ulahcit... Ide o to, ze u X-controlu sa to uzamknutie pri slapani prezentuje ako neaka "specialna" vlastnost...
A porovnanie zadneho tlmica u oboch bajkoch by asi bolo v prospech Fox Float RP2 u Giantu oproti Lapierackemu-alebo nemam pravdu?? :(
13.09.2010 - 20:35:37
00
yoyo ty si ale jojo :hai:
Odporucam ti este raz poriadne porozmyslat co vlastne chces, a potom si svoje teorie aj overit v praxi na nejakych test bikoch.
1. "Vpodstate jazdim "pre radost".....takze 120mm v predu mi urcite postaci" -> ak jazdis pre radost a nie zavodne, skor by si mal rozmyslat o vyssich zvyhoch ako nizsich, pritom ale nevravim ze 120 je pre teba nevhodne
2. "aby to bolo co najviac podobne HT" -> ak chces aby sa to chovalo ako HT, kup si HT
3. "Nestratit vlastnosti HT pri slapani a pri zjazde si takneak ulahcit" -> nechcel by si nahodou aj take auto, co by na okruhu jazdilo ako ferrari, ale dalo sa s nim aj pole poorat?
13.09.2010 - 20:53:28
00
Neprehanaj, system zadnej stavby, ktory je pri slapani tuhy nie je ziaden zazrak...

Konkretne X-control sice potrebuje na rovine dokonale kruhove slapanie (mne to az tak nejde :lol: ), ale do kopca jak kamen.
13.09.2010 - 20:59:18
00
este by si mohol exaktne vysvetlit co si predstavujes pod pojmami "tuhy" a "jak kamen", aby chalan nebol sklamany po tom co za to vyvali nemale :cash: ;)
13.09.2010 - 21:12:32
00
To MARVIN:
k tomu autu-tie poziadavky splna SUBARU FORESTER BOXER... ;) ;) ;)
No ak v tvojom ponimani je vecsi zdvih vecsi komfort, tak OK..
LAPIERR mi tiez radil skor ZESTY ako X-control, ale vpodstate mi bolo povedane, ze na rovnakej trase sa viac namakam zo ZESTYnou ako z X-controlom... A ze by som tak brutalne citil rozdiel 20mm na prednej vidle????? Ano X-control je kategoria MARATHON-no a co???
Ale keby si skor riesil odpoved na moju otazku a nie to ci viem co chcem a podobne...
takze asi po vasich radach ostanem u HT :lol:
13.09.2010 - 21:15:10
00
a aké to má ten HT výhody? :P lebo full ide aj do kopca lepšie aj z kopca :lol:
a to som prešiel z 100/0 HT na 140/140

v dnešnej dobe by som riešil už len otázku na čo mám rozpočet či len na HT alebo na FS, a potom že na aký.. otázka HT vs FS ohladom hojdania a podobných vecí už je out
13.09.2010 - 21:24:09
00
S tym foresterom, to si robis prdel :rofl: s tym si ani nezajazdis ani nepoores :P

Nasiel by som ti traily kde by si sa viac namakal s X-controlom a tiez by som ti nasiel traily kde by si sa viac namakal so ZESTYnou. Kazdy bajk je urceny na nieco ine.

Ale hlavne je ze som ta vobec nechcel odhovarat od fullu, prave naopak. Len si pred tym dobre ujasni co chces jazdit, ci XC, AM-EN alebo co. Lebo zatial si to tu moc nerozpisal.
13.09.2010 - 21:24:59
00
Napisal v prvom prispevku, ze jazdi pre radost a maratony.
V tom pripade by som ti spomedzi Lapierrov doporucil X-Control. Nehovorim, ze na Zesty sa neda slusne odjazdit maraton, jednoznacne da, ale je to bicykel viac pre radost.

Mimochodom tento rok som presiel z karbonoveho HT na X-Control ;)
13.09.2010 - 21:37:34
00
OK Marvin,
vravim, som len FULL zaciatocnik, ale k tomu urceniu: to akoze si povies co ides jazdit a podlatoho si zo skrinky vyberes bajk??? A ked ides na 100km jazdu tak si den dopredu poschovavas bajky na jednotlive urcenia -zjazd, kopec???? Tak teda ako "to" mam nazvat ze ked chcem mat 140mm a ked budem mat na bajku 120mm tak uz "to" jazdit nemozem??? Vsak tu nepletiem dokopy HTecko a napr. zjazdarsky special, kde je jasne ze je urceny na specificke pouzitie... To sa tu budeme dohadovat o 20mm???? A uz je to urcene na iny ucel, a ked si na tom chcem "pohodovo" zajazdit tak uz je to KONFLIKT ZAUJMOV??
Skusim este raz: JAZDIL NIEKTO X_CONTROL a GIANT TRANCE???
ps:jazdil si niekedy FORESTRA??? :rock:
13.09.2010 - 21:41:43
00
uz som sem nechcel prispievat, napisal som vsetko co som mal na srdci. Ale:

Raver: kde si cital ze jazdi maratony. Sulov nieje len nazov maratonu. :!:

yoyo: ano sedel som vo foresteri a nie len v nom. Na oranie to ma "male zdvihy" :lol: no a na ceste? taka hupacka sa casto nevidi. :P Nevravim ze je to zle auto, ale na zavodenie ani na tazky teren to nie je. A k tomu zbytku co pises. Ano idealne by bolo mat za kazdym stromom schovany iny bajk. Realny zivot je ale o kompromisoch. Ide len o to aby si si vybral ten neajmensi.
13.09.2010 - 21:43:28
00
Marvin: Whoops, neviem zrovna tie 3 nazvy vo mne evokovali maratony, ktore sa tam jazdia :angel:

A aby to nebolo OT, nejazdil som Giant, len XControla a Zesty
13.09.2010 - 21:54:00
00
No a este aby si nepovedal ze nenapisem nic k veci. Uz som tu na fore vselico precital a preto si dovolim povedat ze na tvoju otazku ti tu nikto uspokojivu odpoved neda. Kazdy ma ine naroky a odporuci ti to co by vyhovovalo jemu. Preto ti odporucam, pozicat si nejake test biky a uvidis sam co ti vyhovuje. Napr. v BA je test centrum na lapierre aj Giant v Sportservise. ;)
13.09.2010 - 22:00:35
00
Marvin, tak aj ty riesis u FORESTRA "pohupovanie".. ;) :rofl: :lol:
Asi v ziadnej porovnavacej teme nedostanes jednoznacnu odpoved. Vzdy to bude konkretny nazor.. Ale o to ide aj mne ak ma niekto prakticku skusenost z Lpeckom a Giantom tak ma zaujima jeho nazor :clap: :sun:
PEACE :handshake:
13.09.2010 - 22:12:52
00
keyboard_arrow_up