Heh, takto to dopadne, keď sa pustia dvaja haibikisti na jedného papieristu
l_laco: čo viem, mostíky sa lámali len (tuším) na Durinách...
PatrikL: každý sa na to pozerá z iného uhlu ako som už naznačil v prvej vete. Určite ten trailstar má v drobnostiach (1 1/8”-1,5", 12mm vzadu) navrch. No keď už chceš tak detailne porovnávať, stred má hai klasický - zesty press fit. A neviem čo máš furt s tými tlmičmi, akože čím viac nastavení = viac Adidas?
Som zástancom toho, že čím menej čudlíkov, tým sa toho môže menej pokaziť a na papieri
tlmič s lockom vôbec netreba.
Vidly som myslel Thor alebo Wotan, no tapered sa robí len T, tak W beriem späť. A čo sa týka zdvihu, hai je vzadu to isté čo papier. Je len na tebe či dopredu dáš 140/150/160mm vidlu.
Howgh.
o lámaní mostíkov som naozaj nevedel, ale o tom že tuhosť Magúr pri vyšších zdvihoch sa písalo nie raz... dva tenké neznamená vždy viac ako jeden hrubý ... no možno novšie modely to už majú vyriešené. Mne osobne Revelation vyhovuje, ako tým že je na 20 os, tak hlavne tým ako chodí. Ide krásne do zdvihu, je primerane citlivý a hlavne nekope ani pri úplne povolonemom odskoku. Možno vďaka DualAir systému sa to dá všetko takto doladiť. Oproti Talaske je to paráda. Ohľadom stredu .. neviem posúdiť, ale myslím že klasický je dostačujúci, je 73 mm široký čo naozaj stačí. Pravda je v tom, že čím menej štelovátok na
biku je, tým menej sa toho poserie (Talas) alebo odlomí
- viď Magura. Tlmič RP23 je tu naozaj potrebný, pretože pri Open to húpe, ale myslím že prepnúť páčku nie je nič tragické. Rovnako tak U-Turn ... vždy som tvrdil že za jazdy je to neopužiteľné no mýlil som sa... skvele to funguje, je to ľahko ovládateľné, aj keď priznávam že Talas alebo systém Magury prípadne Suntouru je pohodlnejší. Využívam to, za jazdy sa to ľahko otáča a som celkom rád že to tam je
Tá zadná
pevná os bude časom štandard u všetkých vyššie zdvihových bikov ..myslím, takže je to len otázka času, ale na moju váhu je fajn že tam je
Nemyslím že by ten Hai niečím predčil alebo zaostával za Papierom ... skôr bude rozdiel v jazdcoch