caute

mam taku delikatnu otazku ohladom kluk. mam SLX-kove kluky a chcem sa spytat ako pridem VCAS na to ci su uz opotrebovane? pri prvom pohlade vidiet ze niektore zuby maju ako keby ulomenu spicku oproti ostatnim. najlahsi prevod vyzera byt v poriadku ale na strednom a najtazsom je vidiet opotrebenie.

ak na fore existuje podobna tema tak som ju urcite prehliadol :)

vdaka
10.10.2010 - 17:29:31
00
ak máš SLX, tak by si musel byť iný borec :muscle: , aby si ich mal už opotrebené tak, aby to polo jasne viditeľné
tie zuby sú také aké sú, kvôli rýchlejšiemu prechodu reťaze z jedného prevodníka na ďalší
10.10.2010 - 18:25:41
00
ak máš SLX, tak by si musel byť iný borec :muscle: , aby si ich mal už opotrebené tak, aby to polo jasne viditeľné
tie zuby sú také aké sú, kvôli rýchlejšiemu prechodu reťaze z jedného prevodníka na ďalší


dobre vediet. ale problem je taky ze v tomto som novacik. dajako som pozabudol na to ze retaz sa dokaze vytahat a kvoli tomu som znicil kazetu. :$ jasne ze teraz je nova kazeta + nova retaz. v servise povedali ze pila je uz "nacata". ale ako to mam chapat tak to neviem. kamarat vravel ze pila vydrzi vela. ale kolko je vela tiez neviem :D
10.10.2010 - 18:39:08
00
Ze sú prevodníky v tahu zistís tak, ze ked nahodís novú retaz, tak ti to bud bude "strielat", alebo sa ti bude namotávat retaz na prevodník, a ked nedás pozor, tak si namotás aj zadný prehadzovac.
Tzv "strielanie" je, ked rozostupy capov na retazi nezodpovedajú rozostupom na prevodníkoch. Nová retaz v takom prípade obcas dosadne na zub prevodníku a vo chvíli najvacsieho tahu zapadne namiesto.
Kolko vydrzia prevodníky/retaz/kazeta sa nedá povedat. Je rozdiel ked má jazdec 100kg alebo 60kg, dalej údrzba, stýl slapania a radenia. Kúp si teda mierku na retaz, stojí to pár supiek, a obcas si premeraj retaz.
10.10.2010 - 19:32:35
00
neviem ci si to dobre pochopil ale ked mas opotrebovane prevodniky nemusis kupit kluk ale stacia ti prevodniky
10.10.2010 - 19:51:45
00
keyboard_arrow_up