Ak tým minimálne nič neposeriem ...
podla mna zbytocne, neuskodis ale ani nepomozes... (napr. v horeuvedenom teste pouzivaju neaditivovanu naftu)
zdroj:
http://www.slovnaft.sk"Od 15. októbra 2010 tankujú vodiči na čerpacích staniciach SLOVNAFT zimnú motorovú naftu TEMPO PLUS Diesel. Táto nafta je doplnená zimnými prísadami, ktoré zlepšujú nízkoteplotnú stabilitu paliva a zabraňujú sedimentácii parafínov, vylúčených z paliva pri nízkych teplotách okolia.
Medzná teplota filtrovateľnosti zimnej motorovej nafty zo SLOVNAFTU, ktorá má označenie F, je v závislosti od skladby paliva a množstva pridávaných prísad na úrovni –25 °C až –32 °C, čo výrazne prekračuje normou požadovaných –20 °C.
Pre motoristov, tankujúcich TEMPO PLUS Diesel, to v praxi znamená bezproblémový štart vznetového motora aj pri nízkych teplotách.
Na skvalitnenie úžitkových parametrov motorovej nafty SLOVNAFT používa multifunkčnú prísadu na zlepšenie spaľovacích vlastností a štartovania vznetového motora, ktorá zároveň zabraňuje korózii palivového systému a vzniku usadenín v spaľovacom priestore motora.
Multifunkčná prísada tiež zlepšuje odolnosť paliva voči vode, zvyšuje jeho stabilitu pri dlhodobom skladovaní a počas tankovania zabraňuje vzniku statického náboja a peny.
Takáto aditivovaná motorová nafta lepšie vyhovuje novým typom motorov, ktoré majú priame vstrekovanie paliva.
Motorová nafta TEMPO PLUS Diesel s veľkou rezervou spĺňa požiadavky Európskej únie na kvalitu palív, zakotvené v národnej norme STN EN 590 a vyhovuje aj požiadavkám svetového Združenia výrobcov automobilov."
to iste na strankach ostatnych vyrobcov, s vynimkou nafty z JRD...