Čaute,

Hľadám parťáka či partáčku-ky :-), ktorý by chceli začať pravidelne liezť po bratislavských umelých stenách vrátane výuky či absolvovaní boulder lezeckého kurzu (začiatky, istenie, top rope atd). Som absolútny začiatočník a tak budem vďačný aj keď sa nájde parta ku ktorej sa budem môcť pripojiť a ktorá mi ukáže čo a ako.
09.12.2010 - 21:29:41
00
Ak Ti môžem poradiť, choď do niektorého horolezeckého oddielu, alebo sa spýtaj priamo vo Vertigu.

http://www.lezeckecentrum.sk/index.html

Oddiely majú zvyčajne dobrú metodiku, aj systém. Náhodného parťáka nepoznáš, na lane si na neho úplne odkázaný a chyby sú draho platené.
Treba postupovať v duchu hesla - "Dobrý horolezec je živý horolezec".
10.12.2010 - 08:57:27
00
Poradil som sa s odbornikom

www.boulderoom.sk
http://www.lezeckecentrum.sk/stena/boulder.html
10.12.2010 - 09:38:37
00
ano ... ,
hladam skor pravidelneho partaka na lezenie, ktory mozno tiez prave zacina, mozno niekoho s kym by som absolvoval i nejaky ten kurz. Cize ziadneho nahodneho partaka ale skor cloveka s ktorym budem zacinat od uplnych zakladov.
10.12.2010 - 10:13:41
00
neviem ako je to u vas zo stenami, ale najlepsie by bolo asi zacat s mensimi stenami (do troch metrov) kde nepotrebujes istenie, tam zistis ako ti to pojde a ci ta to bude bavit, vyzera to jednoducho ale je to dost narocne aj na kondicku, a zo zaciatku keby si mas kupovat vsetku vystroj tak zbytocne nakladne..