Urob si radost novym volantikom. Zijeme iba raz
Ja som spokojny od kedy som presiel na lahke lastovicky v karbone (papundekliku) a v rozumnej sirke (asi 640, daco malo som zrezaval) tak som velmo spokojny.
Na druhu stranu, pointa pohodlia moze byt v nasledujicich detailoch:
2,25 bezdusaky
120mm liska
dobre
gripy rukavice
prijemny uhol uchopu
a na dovazok som vymenil cely
bajk ktory fajne jazdi.
Ked som prvyraz vymenil rovne rajdy za lastovicky, tak mi z toho ostala tato spomienka: lepsie dychanie a pevnejsi uchop.
Odvtedy som lastovicka pozitive
A co sa tyka pneu, tak aj tam lastovicky teda Schwalbe mozem
Obcas som maval problem ze mi trplol malicek pri dlhsich jazdach. Trocha som potocil lastovickami a doladil uhol a prestalo to.
Co sa tyka karbon, nekarbon ... fakt neviem, lastovicky som jazdil iba karbonove (WCS a Easton).
Som ale presvedceny ze pomer cena/vykon ide v prospech bezdusakov, az potom karbonove rajdy. Teda, ak nemas bezdusaky a riesis karbonove rajdy, tak vyries bezdusaky a potom az rajdy.
Na zaver: Keby som mal v slepom teste urcit ci som na karbonovych alebo duralovych rajdach (rovnaka
vidlica a plast) riesit na co idem, asi by som bol mimo. IMHO zalezi viacej na pneu a vidlici a v UCHOPE, nakolko je pohodlny a prijemny co sa tyka uhla a sirky, nez materialu.
Karbonove rajdy na ceste je ine, ale tie mikrovibracie co prelezu cez 2,25 gumy na 30 psi a vidlu musia byt ale riadne svinstvo
A ked som toto vsetko zdvovodnil, menil by som na dural? NE
Bo karbon je bars pekny