ahoj, mam tu jeden problem.

ked som dal reklamovat brzdu ktora tiekla prislo mi toto:
> 1/ nestiol som, ale teraz tak cinim. Brzda je poskodena na piestikoch,
> vylamane. Pravdepodobne pri vymene doslo k mechanickemu poskodeniu,
bolo
> potrebne zatlacit piestiky do prasiatka.( na jednom piestiku doslo asi
pri
> tejto cinnosti k ulomeniu hrotu piestika) Kedze sa to nepodarilo, boli
> povolene skrutky spajajuce obe casti prasiatka, cim doslo k vyteceniu
> brzdovej kvapaliny. Nejedna sa o reklamaciu. Nutna vymena piestikov a
> pretesnenie prasiatka.

pripada mi to akoze pri meneni piestikov doslo k povoleniu a teceniu? ja som s tym nic nerobil akurat som vytiahol platnicky a dal naspat. ale to az PO TOM ako to zacalo tiect. a to mi mapisali ze oprava bude cca 30e a mam sa dohodnut s eximom. ja som im napisal ze na to nemam a nech mi ju poslu spat. asi o dva tyzdne (teraz) mi doslo toto

Dobrý deň,



Dnes nám prišla Vaša brzda od Exima. Reklamácia nebola uznaná, brzdu sfunkčnili –

+ cena od Exima je 15,20 /faktúra je v prílohe/

+naše náklady na poslanie do Exima boli 3,-

+ak chcete brzdu poslať k Vám 3,-



Cena spolu 21,20 eur



Prosím dajte vedieť, či prídete osobne alebo brzdu pošleme.

fakt neviem co mam teraz robit
14.12.2010 - 18:08:15
00
prislo mi od pana Kubicu- zaujimave, jemu len prisla faktura a brzda.
14.12.2010 - 18:12:55
00
Pokial nevies, co robit najistejsie bude kontaktovat Slovensku obchodnu inspekciu. Osobne si myslim, ze pokial Ti reklamaciu uznali, nemaju pravo od Teba pytat peniaze, vsetky naklady suvisiace s reklamaciou by mal hradit predajca. To je moj nazor, ale mozem sa mylit. Nemam to nejako nastudovane. Este by som Ti odporucal prestudovat si prava spotrebitela, pripadne inu prislusnu legislativu. Myslim si, ze by to nemal byt problem vygooglit.
14.12.2010 - 18:16:41
00
veď reklamáciu mu neuznali... :^)
14.12.2010 - 18:18:30
00
oni mi reklamaciu neuznali (aj ked som to nerozoberal) a obchodnik (pan Kubica) s tym nema nic spolocne-on videl ze brzda nejde tak to rovno poslal do exima a az tam sa zacali diat veci :tmi:
14.12.2010 - 18:20:48
00
veď reklamáciu mu neuznali... :^)


Ups, akosi narychlo som to precital. Sorry :$
14.12.2010 - 19:21:00
00
typicky priklad toho ked si nedohodnes co vlastne spravit a co uz nie ....
ibaze by chceli na tebe zarobit , zazil som to iba raz a odmietol som zaplatit s tym ze sme sa na tom vobec nedohodli ....cize ak si sa jasne nebavil s nikym o vymene priestikov atd nemas dovod im nic platit ,skoda len ze nie si odtial, zeby si tam skocil osobne ...takto cez postu to bude nerovny boj
14.12.2010 - 19:32:20
00
to eximo ma dost zle jednanie so zakaznikom...nechapem naco im platia telefon a internet(mailove schranky)...mali o tom jednat s tebou prostrednictvom Kubicu a nie len tak si urobit nejaky ukon, ktory ty musis teraz zaplatit, pricom si ich neziadal vymenit tie piestiky...ja by som pri reklamacii cakal postup, ze poslu predmet vyrobcovi, vyrobca sa vyjadri, posle nazad a ty uz s tym budes robit co uznas za vhodne a nie predajca, resp. autorizovany servis si robi co chce...napis im pekny dopis/mail s tym, ze ako s tebou prejednali tuto vec a ze nie si ochotny zaplatit...napisal by som aj, ze ak brzdu neposlu spat, tak zavolas obchodnu inspekciu a oni ten postup presetria...jednoducho nehorazne
14.12.2010 - 21:08:19
00
Myslis tu super-bomba-spica firmu Eximo? Tu ktora zastupuje cely SRAM a doteraz nema funkcnu stranku (pracuje sa na nej uz niekolko rokov)? Tu, ktora nema bezne nahradne diely na radenia, prehadzovacky? :lol:
Zbehni do akehokolvek shopu a opytaj sa servisakov na ich nazor na Eximo...

Kurna Miso ma predbehol ;)
14.12.2010 - 21:12:36
00
Užitočný zákon. Zacinam si ho uz aj ja studovat...

http://strategie.hnonline.sk/files/dokumenty/zakony/Ochrana_spotrebitela.pdf
14.12.2010 - 21:35:59
00
roman- mna uz vysmiali :D ale tak, aspon mam vyhovorku ist do saintov :D este si dnes premyslim co s tym a zajtra budem jednat. inac kubica si myslim ze s tym nema nic spolocne-on len poslal brzdu do servisu a servis ju poslal naspat
14.12.2010 - 21:47:36
00
jj, Kubica je podla mna z obliga. Sa este divim, ze im SRAM neodobral zastupenie. Ja som riesil moj problem (s nahradnymi dielmi na radenie) cez ceskeho zastupcu Cyklozitny. Ti boli uplne super (cena, ochota, rychlost).

Kde to sme, ked jednym smahom zamietnu reklamaciu a nasledne bez opytania opravia poskodenie a vyfakturuju si to. :tmi:


Naposledy upravil romanx dňa 14.12.2010 - 21:56:06, celkovo upravené 1 krát.

14.12.2010 - 21:53:37
00
asi idem poslat vyhraznu sovu do sramu
14.12.2010 - 21:55:56
00
nie len do sramu...posli nieco aj na SOI...
14.12.2010 - 21:58:22
00
Mironfs
Ten prvý email ti poslal Kubica? Lebo ak ano, chybu a vysvetlenie by som hladal u neho. Mne to pripadá akoby Kubica s brzdou niečo robil a následne to dal zoservisovať do Exima.
Píšeš, že si vyberal len platničky. Pri istom neopatrnom zaobchádzaní si si mohol naozaj odlupnuť z piestu, poprípade utrhnúť z piestu cuplík ktorý drží platničku. Stane sa to vcelku veľmi ľahko keď sa trebárs zo šroubovákom niekto snaží zatlačiť piestiky.
15.12.2010 - 09:47:10
00
keyboard_arrow_up