moj skromny bicykel :)

Prílohy:

DSCF8003 (1024x675).jpg
DSCF8003 (1024x675).jpg 554.77 KiB thumb_up0thumb_down

19.12.2010 - 18:37:42
00
Baroon> aby si poznal heavy tools na to si dost mlady(sorry musel som rypnut:) Ake mas brzdy ze su tak drahe? niekoho mi to pripomina.

Formuly TheOne FR.. niesu tak drahe, len to ostatne je lacne:D
19.12.2010 - 20:38:52
00
aky je rozdiel medzi the one a the one fr?
20.12.2010 - 12:52:08
00
THE ONE MY10 - 308g leskla cierna
THE ONE FR MY10 - 346g matna cierna
20.12.2010 - 13:33:35
00
a okrem vahy a farby? rozdiel v brzdeni?
20.12.2010 - 13:41:05
00
Nejazdil som ich neviem (jazdil som iba ORO K24 a bol som s nimi velmi spokojny), ale creva a platnicky maju rovnakler rozdeil je este v cene lahsie su samozrejme drahsie. Vykobnovo budu podla mna vyrovnane
20.12.2010 - 13:50:03
00
zrejme bude na FR verzi chybat nejake nastavenie ako napr. nastavenie mrtveho chodu packy podobne ako pri K18 a K24... Master cylinder a caliper by ale mali mat rovnaky priemer takze brzdny ucinok by mal byt podobny.
20.12.2010 - 14:27:14
00
Brzdy ucinok bude naprosto identicky snad, FR ma rozdiel od DH verzie telo paky a snad aj prasiatko odliatok a nie kovane. Takze vyssia vaha.
Moc nastavovaciek neni ani na top verzi uz, netreba.

Baroon :) kolesa su u teba spotrebak nie.
20.12.2010 - 17:22:42
00
nastavenie mrtveho chodu packy (FCS) a vzdialenost od riaditok je za priplatok ako specialne prislusenstvo od modelov 2011. Je ale spatne kompatibilne aj s 2010.
20.12.2010 - 18:05:51
00
HAIBIKE RACESTAR RC44 co vy na to ...

Rám: Aluminium 6061 hydroformed
Tlmič: Fox RP 23 ProPedal,uzamykanie, 3mody pruženia, pruženie: vzduch, tlmenie: olej,
Vidlica: Fox 32 RL OB s uzamykaním, pruženie: vzduch /tlmenie: olej Zdvih: 100 mm
Prehazdovač: Sram X.0 Carbon
Radenie: Sram X.0 Trigger
Prešmyk: Sram X.9, Dual Pull, Down Swing, 34,9 mm
Reťaz: Sram PC 991 so spojkou
9kolo: Sram PG 990, 11-34zubov
Kľuky: Truvativ Stylo, 44-32-22zubov
Stredové zloženie: Truvativ GXP
Brzdy: Magura Louise BAT, hydrauliscké kotúčové 160 mm Disc
Komplet vypletené kolesá: DT Swiss X 1800 na DT Swis nábojoch Plášte: Schwalbe Nobby Nic EVO, kevlar, 26x2,25,
Predstavec: XLC Pro SL oversize
Volant: XLC Pro SL Lowriser oversize
Rukoväte: XLC Sport
Sedlo: Selle Italia SL XC
Sedlovka: XLC Pro SL 31,6 mm
Váha: 12,3Kg

Prílohy:

Komentár súboru: Retaz je dole, chvilku ma bude este musiet kraska pockat :-)
PC200005.jpg
PC200005.jpg 119.96 KiB thumb_up0thumb_down

21.12.2010 - 10:51:01
00
pekne v postielke :D
ja viem že zas rýpem, ale nechcelo by to vyhodiť pár podložiek? sedlo nižšie než rajdy je snáď len na Sobi 20
21.12.2010 - 11:26:03
00
Jo, ak je sedlo vysunute v spravnej vyske, tak rajdy v kazdom pripade nizsie ak to nie je zo zdravotnych dovodov. Inak za tie prachy nie je o com. :y:
21.12.2010 - 11:36:05
00
mne tam "nechuti" ten biely predstavec... :?:
21.12.2010 - 12:42:08
00
Baroon :) kolesa su u teba spotrebak nie.

ak myslis rafky a pod, tak ani nie, aj ked zadny naboj siel do sraciek po necelom roku, rafky su fakt dobre i ked na biku boli a bol to novy model tak som sa aj bal.. vpohode odporucam alexrims :]
21.12.2010 - 16:49:23
00
mne tam pre zmenu svietia tie čierne podložky... :| Ale ako celok je veľmi pekný ;) :y:. A s tými rajdami tiež musím súhlasiť, síce teraz ich tiež mám tak, ale to lez z dôvodu že sa mi to nechce vracať späť, ale pravdu povediac jediný rozdiel som pocítil v ovladatelnosti :?:. A na dlhších výjazdoch by bola aj väčšia spotreba v dôsledku vačšieho odporu ale to už zachádzame ďaleko... Len raz som vyskúšal rozdiel a je to dosť.
21.12.2010 - 18:21:22
00
keyboard_arrow_up