Ja som so spenením oleja problém nemal aj keď je pravda, že mám na ňom len cca 500km teda som ho len akurát zabehol.
Musí se uvolnit vstup do tlumiče a tlak i trochu oleje odpustit. Provede
se to bez rozebírání celé vidlice. Vyrtrhne se kolečko regulace
expanzního útlumu dole na pravé
noze vidlice. Zústane tam trčet váleček
s vnitřním osazením na velký imbus. Vyšroubuje se a vyndá, tež se vezme
znovu to kolečko regulace expanzního útlumu, na kterém je malý
imbus a
tímhle se vyšroubuje taková dlouhá tyčka (jehla regulace) tím se uvolní
vstup do tlumiče a uvolní tlak. Je možné upustit i trochu oleje. Ale
pozor, ne mnoho, nezamykal by lock v horní části zdvihu. ( max cca 4 ml)
Vše se smontuje zpďět a je opraveno.
A ešte využijem tému pre seba. Mám v pláne nový set kolies len neviem či dopredu klasický RU alebo 15mm osku. Oplatí sa mi meniť nohy na epicone z RU na 15mm? O gramy mi teraz nejde, skôr to, že kvôli 15mm náboju by som musel meniť spodné nohy.