1. ja mam coiler a jazdim coiler, takze asi mam ktomu najviac co povedat, keby si sa obtazoval trosku citat tak by si to vedel.
2. rozdiel je velky, ked je predsa enduro s moznym vyuzitim na FR, to znamena ze FR budes moct jazdit, ale nikdy nie ako s FR ramom. A myslim ze naopak by to malo byt tiez jasne. Je to ako ked mas auto do mesta ktore zvladne aj nejaku polnu cestu - nikdy nepojde ako jeep.
3. nejde o to mat najlepsie komponenty, ide o to, ze sa netreba zabit pri zjazde a pokial je do dosiahnutelne priplatenim 2000Sk za
brzdy tak si myslim, ze je to rozumne riesenie. Nechapem co to malo znamenat s tym ultra brutal, predsa ja tu rozpravam o potrebnych, cenovo dostupnych veciach. Keby som riesil, ze kazdy musi mat brutal komponenti, tak by som ti tu pisal himny a zalmy o tom ze za ake by som vymenil vsetky
komponenty na coileri.
4. Ten zjazd je nad roznavou od volovca na major (prevysenie asi 1300m) vrelo odporucam, ale nie s nine;) A nechapem co ma s dlzkou zjazdu spolocne to, ci si zaciatocnik alebo nie.
2 hayes11 - tu predsa nejde o tabulky, mas vahu, podla tej vahy je vymedzeny rozsah tlaku v ktorom sa mas pohybovat. Tu nejde o nastavenie (kedze tam ziadne nie je) alebo vadny kus, je to proste tvoj pohlad na tu vidlicu. Ja to berem zo svojho pohladu, ja som uz potreboval menit, pri klasickom zjazde sa spravala v pohode, ale ked prisiel nejaky skok alebo nieco, naco musela vidlica rychlo reagovat, tak tam zlihala -chyba jej progresivita tlmenia.