Myslím, že v obchode ti mali hneď prízvukovať že si máš kúpiť pumpu, pretože jedna vec je odporúčanie výrobcu na tlak vo vidlici a v tlmiči a druhá vec ... realita, je to ako sa ti na tom bude jazdiť. Tlaky sa nastavujú podľa SAG-u a nie podľa tabuliek ... a k tomu treba pumpu.
Takže najskôr si kúp, alebo aspoň požičaj pumpu, skontroluj tlaky v oboch komorách, tlaky by mali byť rovnaké.
Žiadne "tesnenia si nesadli" .... zrejme ti unikol tlak z pozitívnej komory, čo malo za následok toho že v negatívnej komore je väčší tlak a tak má
vidlica znížený zdvih. Dôvodov môže byť niekoľko ... ako najjednoduchší by som videl že slabo tesní ventil na pozitívnej komore, ktorý stačí dotiahnuť. Horšie bude ak sa poškodil krúžok na pieste alebo na obale komory ..ale to je málo pravdepodobné. S tým naslinením je to pravda ... dá sa s tým nájsť miesto úniku vzduchu no kým si neskontroluješ tlaky v komorách pomocou
pumpy nič nezistíš .... takže šup šup zháňať pumpu.