Pri cestnej cyklistike sa to ešte dá pochopiť, často vídavam borcov na žiletkách bez akéhokoľvek "vercajgu", žiadna pumpa,žiadna náhradná duša a ani kapsička pod sedlom.......tam sa váha šetrí na každej "maličkosti" . Pri horskej cyklistike mi to už ale hlava nepoberie - borec sa snaží znížiť váhu a 1 kg a popri tom vláči so sebou na biku dve fľaše plné vody a batoh na chrbte :clap: .

Ja váhu biku nesledujem, tento "problém" ide totálne mimo mňa ( to ale neznamená že mám 25 kg oceľové hovado ). Cyklistika je hlavne o šliapaní do pedálov a preto ma tie 2-3 kg navyše na biku určite nerozhodia. A komu sa šliapať nechce,lebo si myslí že má ťažký bike, tak môže siahnuť po novej móde - elektro-bike (ako keby si výrobcovia bikov povedali, že načo sa trápiť gramárčením, urobíme elektro-biky ktoré potiahnu aj tie ťažšie komponenty ).

No a čo sa týka mojej váhy - tú si prísne sledujem :!: .
27.01.2011 - 19:42:13
00
:) sadní na 9kg bike a na 12kg bike a pochopíš o čom to je..
27.01.2011 - 20:57:42
00
..o peniazoch...a o anorexii :)
27.01.2011 - 21:15:36
00
Pri cestnej cyklistike sa to ešte dá pochopiť, často vídavam borcov na žiletkách bez akéhokoľvek "vercajgu", žiadna pumpa,žiadna náhradná duša a ani kapsička pod sedlom.......tam sa váha šetrí na každej "maličkosti" . Pri horskej cyklistike mi to už ale hlava nepoberie - borec sa snaží znížiť váhu a 1 kg a popri tom vláči so sebou na biku dve fľaše plné vody a batoh na chrbte :clap: .

Ja váhu biku nesledujem, tento "problém" ide totálne mimo mňa ( to ale neznamená že mám 25 kg oceľové hovado ). Cyklistika je hlavne o šliapaní do pedálov a preto ma tie 2-3 kg navyše na biku určite nerozhodia. A komu sa šliapať nechce,lebo si myslí že má ťažký bike, tak môže siahnuť po novej móde - elektro-bike (ako keby si výrobcovia bikov povedali, že načo sa trápiť gramárčením, urobíme elektro-biky ktoré potiahnu aj tie ťažšie komponenty ).

No a čo sa týka mojej váhy - tú si prísne sledujem :!: .

Mozem len suhlasit s tvojou reakciou ale hlavne pochopenia temy.Ja osobne tiez nemam problem zo svojou vahou roky sa standardne drzim na 68-70kg.Reagoval som hlavne preto ze v sekcii najlahsie komponenty sa predbiehaju kto ma lahsi komponent tak nechapem niektorych ci sa radsiej nesustredit nato sliapanie do pedalov co v konecnom dosledku vyjde financne lacnejsie ako tazke prachy do odlahcenia biku.
28.01.2011 - 09:47:06
00
:) sadní na 9kg bike a na 12kg bike a pochopíš o čom to je..


Sadni 70 kg a 90 kg a uvidis o com to je
28.01.2011 - 09:50:54
00
ak ma pamat neklame tak sa to tu uz na fore riesilo, staci pohladat
28.01.2011 - 09:58:19
00
sadol som 97 kg a aj 82 a je to sakra rozdiel ... a dost porovnatelny rozdiel bol medzi cca 15 kg a cca 13 kg bajkom
28.01.2011 - 10:15:03
00
vsetko s mierou. Nezrat tolko, bikovat a v rozumnej miere poodlahcovat ;)
28.01.2011 - 10:25:46
00
Sadni 70 kg a 90 kg a uvidis o com to je

ale toto je úplná blbosť, keď mám raz 80kg (190cm) tak mám 80kg a porovnávam svoju jazdu na 10 a 15kg biku.. nezaujíma ma ako to pociťuje 50kg špageta alebo 150kg tučko..
28.01.2011 - 10:32:33
00
Ja som k tejto teme uz myslim raz tiez niekde pisal... Vsetci co tu riesite ze na co je to dobre, tak odkazujem, ze je to o nepochopeni podstaty z vasej strany, nakolko väcsina obycajnych bajkerov neodlahcuje len z titulu, ze inak by nevladala do kopca (aj ked aj to je dobra motivacia - preco si to nezlahcit ked sa da, ze?) :), ale z titulu, ze tuning je hobby a cloveka proste bavi vylepsovat a ladit bajk podla svojho vkusu a na co najnizsu hmotnost atd. Obcas sa moze stat, ze tuning uz obmedzuje funkcnost/spolahlivost a aj to k tomu patri - zavisi to od toho, kto ma ake priority. Jeden sa snazi tuningom o co najnizsiu hmotnost, iny o nizku hmotnost pri maximalnej a overenej spolahlivosti, dalsi o maximalnu funkcnost s prihladnutim na hmotnost, dalsi o farebne ladenie, dalsi o co najväcsi styl/imidz a niekto sa snazi o vsetko naraz. :)
28.01.2011 - 11:53:16
00
Jezus, dobre napisane. :y:
28.01.2011 - 12:00:20
00
:) sadní na 9kg bike a na 12kg bike a pochopíš o čom to je..

No v prvom rade je o to pneumatikach (valivy odpor) a schopnosti preniest silu z pedalov na zadne koleso. Tie 3 kila su dolezite hlavne pri prenasani bajku cez Vapennu a Taricove skaly, pripadne pomedzi popadane brezy (znalí vedia :lol:).
28.01.2011 - 12:38:27
00
keyboard_arrow_up