guma musí vždy správne sedieť to je pravda a oblúkov na hrádzi sa tiež pár nájde :sun:
18.01.2011 - 14:10:14
00
Tie korene pod asfaltom v Petržálke už necítim ani ja, aj keď nemám také fajné plášte, u mňa to bude skôr tým, že na ne natiahli novú asfaltovú vrstvu. 8)
19.01.2011 - 15:48:20
00
Cica: nehovoríme o rovnakých koreňoch. 8) Nová asfaltová vrstva na Tvojich je natiahnutá za Bosorkou a končí kúsok pred semaformi v Ovsišti. Moje korene (na ktorých som porovnávala reakciu svojich gúm) sú asi 700 metrov za Granátom smerom na Vyzu na dolnej hrádzi.

Plášte sú výborné, chcela som ešte fajnejšie (GP 4000), ale zistila som, že sú mi zbytočné, tot sú viac tréningové=nižšia životnosť a kus stál mastných 45 Eur.
20.01.2011 - 08:48:11
00
Plášte sú výborné, chcela som ešte fajnejšie (GP 4000), ale zistila som, že sú mi zbytočné, tot sú viac tréningové=nižšia životnosť a kus stál mastných 45 Eur.



GP4000 za 45 Eur/kus??? To kde nakupujes? Ved za 45 Euro mam takyto set:

http://www.bike-discount.de/shop/k/a799/grand-prix-attack-force-set.html
20.01.2011 - 10:43:14
00
...som bola v Zanzo bike... :emo: Kupovala som ešte minulý rok začiatkom augusta, ale staré plášte vydržali ešte okolo 700 km, až kým zadný nepraskol priečne (ale aj s prasklinou ešte dojazdil 200 km, ale tie už som premávala len po rovinke a nie ďaleko, maximálne do 50 kilometrov, a nie rýchlo, do 32km/h). Ultrasporty ma vyšli 18,70 Eur za kus. Akurát "pořízení bylo hold těžký"... Pôvodne som chcela znova dvojfarebné - ale predávajúci mi vôbec nevedel povedať, či farebná zmes sa chová inak ako čierna časť, či to nebude odskakovať, alebo je to jedno...tak som potom volila čisto čierne, na istotu... :hug:
20.01.2011 - 12:37:18
00
ja mam od continentalu GP 4 seasons, vzadu 25 mm a vpredu 23 mm.
napriek tomu ze som tradicny pouzivatel vittoriek (open corsa evo, rubino alebo pave) musim povedat ze ma tieto continentalky prijemne prekvapili, velmi dobre drzia na ceste a maju vynikajucu ochranu proti defektom (doteraz po cca 4k km ziaden defekt)..
20.01.2011 - 13:22:29
00
Na starých maxxisoch som za tiež cca. 4000 km mala problém len raz - aj to nebol klasický defekt, iba duša celkom neprežila sálavé teplo (rok 2008 - na chorvátskom Krku asfaltovali hlavný ťah cez ostrov - po asi 3-4 hoďkách začali cez to púšťať premávku, ale bolo to také horúce, že moje oba plášte začali "nabaľovať" taký ten miniatúrny milimetrový štrk a po asi 10 minútach začalo "obutie" vpredu mäknúť. Tak sme sme to asi 3 km pred mostom prezuli na úplne novú dušu a odvtedy pokoj. Paradoxne, tie Maxxisy tam boli od novoti - a rám prežili o celé tri mesiace (praskol minulý september). Ojazdené boli tak, že povrch gumy sa až drobil pod prstami.
20.01.2011 - 13:40:41
00
Ahojte, neviete niekto či sa ešte vyrábajú, a teda či sa dajú aj kúpiť, plášte o rozmere 700x28 28-622 so žltým lemom aké robil Barum ešte v bívalom režime? Veľmi by sa mi páčili na mojom retro Favorite. Take celé čierne mi tam nepasujú.
07.02.2011 - 18:53:42
00
Niečo také sa mi vála na záhrade ale presný rozmer neviem Ak nezabudnem pozriem.
07.02.2011 - 20:10:27
00
Tie retro plaste som videl minuly tyzden (1. 2. 2011) v Sportservise v Bratislave-Biskupiciach. Znacku som nepozeral. Mali dva kusy zavesene v spodnej predajni, nad cestakmi, normalne cierny behun a tmavobezove boky. Priemer bol isto 622, sirku presne neviem. V najhorsom este omrkni zeleziarstvo BIZAM na rohu Mileticovej a Ruzovej doliny. Mavaju tam velo prislusenstvo na tieto "ceskoslovenske" veci. Nudzovym riesenim moze byt Schwalbe Montello (objednaju ti to v kazdom lepsom obchode, aj v SS), ale tie maju asi prilis svetly odtien bezovej na ten ucel, na ktory by si potreboval...
07.02.2011 - 20:34:45
00
Myslím,že v ČR ich vyrába ešte Rubena.
07.02.2011 - 21:19:56
00
Tiež som počul, že ich vyrába ešte Rubena. No, ale do Bratislavi to mam trocha ďaleko. Túto možnosť by som zvolil v krajnom prípade. Veľká vďaka za inforácie.
07.02.2011 - 22:33:05
00
FLASH V66, 28-622
SYRINX V80, 25-622
08.02.2011 - 00:24:12
00
Neviem sa rozhodnúť čo jazdiť na pretekoch. Tento rok som mal pár defektov a takmer vždy to bola cvaknutá duša na nejakej diere, alebo raz roztrhnutá od tepla.
Pár ľudí mi odporúča plášťovky, ktoré sa ževraj nedajú cvaknúť, takže by som predišiel defektom na dierach. Už by som sa bol rozhodol nebiť ceny...

Plášťovka Tufo C S33 Special; 120 TPI; hmotnosť 335g; 37.90 €
Plášť Schwalbe Ultremo R.1 plus duša Duše Challenge Corsa Latex; hmotnosť 246g; 33.00 €

na dušu s plášťom by sa dalo nájsť ešte x alternatív, ktoré vudú lacnejšie s nižšou hmotnosťou a vyšším TPI oproti plášťovkám. ALE vždy mi vŕta v hlave to, že plášťovka sa nedá cvaknúť a na slovenských cestách je to veľmi dôležité!

Otázka jedna: Je plášťovka fakt odolná voči cvaknutiu na diere?
Otázka dva: Je veľký rozdiel medzi plášťovkou CS33 Pro a CS33 Special, okrem TPI? Nejaké praktické skúsenosti?
12.02.2011 - 17:30:56
00
1. Je. Skôr sekneš ráfik, ale keď je dobre nafúkaná, tak ani to nehrozí.
2. Neviem - teraz jazdím CS22, tie sú o pár gramov ťažšie, ale zato o pekné eurá lacnejšie - okolo 15 a dlhšie vydržia. Terajšie som nahodil v októbri 2009 a majú cca 7 tis. km, bez defektu. predtým som mal CS33 (asi Special), vydržali jednu sezónu, cca 5-6 tis. km - tak sa mi zdá, že s jedným klinčekom, tmel zalepil. Tie som kupoval od Matta a vtedy tiež boli hodne pod 20 E za kus.
12.02.2011 - 20:16:44
00
keyboard_arrow_up