Zdravím, pri dnešnom servisovaní bicykla som ho mal pretočený hore nohami (kolesami), niečo som robil atď... všimol som si že na ľavej nohe je povolená matička kt. ako keby drží ventil na mieste tak som ju začal doťahovať, spravil som dve-tri otáčky (ešte to nebolo dotiahnuté) a zrazu som počul syčať vzduch tak som to dotiahol po koniec a ventil mi ostal v ruke. Potrebujem poradiť, či sa to dá vymeniť v domácich podmienkach (samotný ventil) poprípade kde v PD to dokážu vymeniť?
Na reklamáciu to nechcem posielať lebo vidla je z ČR a to by bolo nadlho. :(

Prílohy:

P1030646.JPG
P1030646.JPG 212.12 KiB thumb_up0thumb_down

12.02.2011 - 14:50:17
00
vykrut ventil von s toho odlomeneho kusku a zakrut ho do toho co este ostal, hadam ti ta matica este chyti zavit ale ciapocku uz na to asi nenakrutis
ak si dobre pamatam tak cela ta "rurka" je sucast vzduchoveho piestu takze by si ho musel v kranom pripade vymenit cely
12.02.2011 - 14:57:07
00
Lenže tam ďalej nie je závit.
12.02.2011 - 15:15:28
00
viac uz pokazit nemozes tak ak si trosku zrucny tak tam skus narezat novy zavit, samozrejme s naradim na to urcenym
12.02.2011 - 16:44:23
00
Závit síce nareže, ale lôžko pre tesné dosadnutie ventilky asi doma nespraví.
12.02.2011 - 19:49:39
00
Tak nakoniec som sa to rozhodol vyriešiť obyčajným plášťovým tubeless ventilkom asi cca. tento http://www.minibikemania.sk/ventil-na-disk-tubeless-kratky-kovovy-p-2742.html
V mieste kde som to vyznačil to odpílim, zväčším dieru a nejak to tam pozliepam, utesním.
Keď to bude hotové hodím sem nejaký referát, možno sa to niekomu zíde lebo tie ventilky sú z hliníky, jeden pád a je to K.O. Len tak mimochodom, ak by to nevyšlo kde zoženiem náhradnú patrónu?

Prílohy:

P1030649.jpg
P1030649.jpg 259.82 KiB thumb_up0thumb_down

12.02.2011 - 22:28:45
00
vyskusaj bikeservis.com, videl som ze maju nejake nahradne diely pre SR Suntou a okrem ineho aj tlmiace patrony ale ci budu vediet zohnat aj vzdchovu sa ich musis opytat
12.02.2011 - 22:39:45
00
a kvoli comu by si to este chcel utesnovat? ta guma na ventile sama o sebe ma mat funkciu tesnenia, cize ak to bude z oboch stran patrony doliehat, tak nie je dovod pre dalsie tesnenie
12.02.2011 - 22:46:42
00
Nie všetko treba brať vážne ;)
12.02.2011 - 22:59:50
00
Ak si to ešte neodvŕtal, tak ma napadli 2 menej deštruktívne riešenia:
1. ak nie je poškodené sedlo pre ventilku (podľa fotky to vyzerá, ze sa to odlomilo nad ním), tak si nechaj vysústružiť trubku s vnútorným závitom na autoventil (možno by sa dala použiť kovová čiapka autoventilu) a tým spoj odlomenú časť so zvyškom a zaisti nejakým loctitom do závitu.

2. ak postačuje vnútorný priemer ventilu čo ostal na tlmiči, tak do neho zvnútra narezať závit pre komletný galuskový ventil (priemer 6mm a stand. závit myslím), a do neho naskrutkovať nejaký odrezaný gal.ventil a zatesniť nejakým lepidlom. Toto by malo tú výhodu, že pri rozoberaní vidlice by si to nemusel rozoberať :!: . Cez obyč. redukciu by si to mohol tlakovať bežnou pumpou na vidlice.
13.02.2011 - 00:37:40
00
keyboard_arrow_up