Tomu sa hovori diagnostika. :lol:
19.02.2011 - 20:16:01
00
Lapla: nie je to na 100% to uz poznam moj ram :)
19.02.2011 - 21:00:33
00
mam doma RM Volcano 70 na ktorom uz nejazdim a taky problem som tam nemal ale vsetko je mozne, inak ked som robil servis zadnej stavby tiez som bol prekvapeny ze daktore skrutky neboly vobec poistene ziadnym lepidlom na zavity bola to napr. skrutka vrchneho oka tlmica a taktiez jedna zo skrutiek zadnej stavby pri prasati brzdy ... ale za malo penazi atd ale je to podareny ram ten RM 08 je uplne identicky z http://www.chainreactioncycles.com/Models.aspx?ModelID=35366

a to je uz co povedat ;) troch iny material no ...

aspon sa tu tema trochu rozprudi
20.02.2011 - 02:29:18
00
1. rozobrať+skontrolovať+vyčistiť+podla toho čo tam je možno aj namazať
2. možme uvažovať o lepení loctite-om, nanesieme na závit
3. utiahneme správnym momentom
4. necháme odstáť
5. napíšeme výsledok do fóra :lol:
20.02.2011 - 03:25:24
00
tak ma este napadlo, ci sa tie loziska tocia hladko.......
ci sa vnutorny kruzok nepohybuje spolu s vonkajsim........
20.02.2011 - 06:23:42
00
tak ma este napadlo, ci sa tie loziska tocia hladko.......
ci sa vnutorny kruzok nepohybuje spolu s vonkajsim........

vsetko ide hladko a akou silou to mam priblizne utiahnut?
20.02.2011 - 08:56:38
00
aky mas pripravok na meranie dotahovacieho momentu?
k bicyklu nemas tabulku utahovacich momentov?
ak tam das loctite, tak skrutku dotiahni aby pekne hladko dosadla na lozisko, s citom, loctite zaucinkuje.................
20.02.2011 - 18:20:18
00
Myslím,že problém bude niekde inde.Rozober to ešte raz tak,že vytiahneš obe skrutky von.Medzi rámom a ložiskom by mali byť vymedzovacie podložky.Tie bývajú väčšinou z hliníku a ten je mäkký.Výrobca ho tam navrhol aby sa nepoškodil rám. Skontroluj či nieje podložka vymačkaná (vybitá) vnútorným krúžkom ložiska. Keď majú podložky správnu šírku, nesmie byť medzi ložiskami a rámom vôľa (iba taká aby tam išli vsunúť).Keď priťahuješ skrutky, tie nesmú deformovať "H" tvar ramena zadnej stavby. Stred ložiska by bol vťahovaný dovnútra a celé by sa to krížilo.
Aj ja som mal takýto problém s pukaním a vždy to išlo trochu dotiahnúť.Tým sa ale podložky viac zabárali do ložiska.
Vyriešil som to tak,že Al podložku som nahradil jednou nerezovou, ktorú som dal k ložisku a druhú medenú k rámu. Hrúbka oboch podložiek spolu =hrúbke jednej nepoškodenej Al. Odvtedy spokojnosť asi 9 000km. Hliníkové vydržali asi 600km.
20.02.2011 - 23:01:41
00
to kalcotie nerez podlozky zozeniem klasicky v zeleziarstve ci si ich mal vyrobene na mieru? :)
21.02.2011 - 10:29:29
00
podlozky tam ziadne neboli :O dnes som bol v autoservise poprosil som ich a dali mi to lepidlo na zavity bolo takej zeleno modrej farby spravill som to pri nich kukali namna jak na cvoka :D ak to nepomoze a bude sa to povolovat dam tam tie podlozky uvidim musim to zajtra testnut :y:
21.02.2011 - 14:06:46
00
Sa čudujem,že je to bez podložiek. To ložisko dosadá priamo na rám? Bola tam medzi ložiskom a rámom vôľa? Ak áno treba ju vymedziť.
To bizkit:treba dať presne na mieru vyrobiť. Môžu byť aj železné ,ale nerez je tvrdší.
21.02.2011 - 16:53:09
00
vola tam nieje ziadna.. iba ked povolim tu skrutku
21.02.2011 - 17:37:26
00
keyboard_arrow_up