Ktoru by ste vybrali?
Reba 57% [ 35 ]
Axon 10% [ 6 ]
Epicon TT 33% [ 20 ]
Celkový počet hlasov : 61
Dobry den, chcem sa vas spytat, ktoru vidlicu z tychto troch by ste zvolili a preco (ceny nie su prilis odlisne, jedine Reba vyjde o trosku drahsie). Pozadujem zdvih 100 mm, bude to na HT bike. Jazdim len lahsie XC.

Co sa tyka Reby, tam neviem, ci preferovat verziu SL alebo Race. Axon by bol seriovy, o Epicone uvazujem jedine upravenom z TT.

Pre hlasovanie prikladam anketu. Dakujem.
20.02.2011 - 11:11:44
00
Keď Axon tak tiež upravený.
20.02.2011 - 11:22:14
00
On Axon nie je v zaklade s Rebou porovnatelny? Hmotnostou su na tom velmi podobne, je uz aj mazany olejom. V com je teda horsi?
20.02.2011 - 12:05:00
00
hovori sa ze Reba je v zaklade asi najcitlivejsia vidlica s najnizsim odtrhom, ale upraveny Axon reps. Epicon z TT je na tom lepsie.
Axon a Epicon maju rovnake vnutornosti akurat Axon je lahsi, takze vaha je jedinym rozielom medzi nimi. Osobne sa priklanam k Epiconu z TT co sa taky najlepsiemu pomeru ceny a vykonu
20.02.2011 - 12:33:06
00
No ked je na tom ladeny Epicon lepsie ako Reba, tak myslim, ze je to dobra volba. A clovek este nejake to Euro usetri. Obavam sa ale trosku servisovania, bude ju zrejme treba posielat do TT.
20.02.2011 - 14:12:53
00
mozes ju posielat priamo do TT ale ak si trochu zrucny tak to zvaldnes aj sam
20.02.2011 - 16:22:32
00
Tešíme sa s tebou...
20.02.2011 - 19:19:24
00
Ze tvoja odpoved nema ziadnu informacnu hodnotu pre Tommyho otazku, kedze v pripade Reby zvazuje medzi SL a Race? ;)
20.02.2011 - 19:33:18
00
Minulý rok som sa tiež rozhodoval medzi Epiconom s TT a Rebou. Potom čo som sa dočítal, že Epicony s TT mávajú problém so speneným olejom (viem že odstránenie problému nieje nič zložité, ale nechcelo sa mi s tým po každým babrať :)), som si radšej priplatil za Rebu Race. Po roku bezproblémového používania, som s ňou nadmieru spokojný :).
Rozdiel medzi SL a Race je len v spôsobe ovládania Motion Control (SL - imdusom a Race - kolieskom) a v materiály krku vidlice. SL má oceľový krk a Race hliníkový (čiže má aj o niečo nižšiu váhu).
23.02.2011 - 22:40:33
00
tak isto sa moze spenit olej aj v Rebe
24.02.2011 - 07:17:00
00
Pri Rebe som o tomto probléme ešte nepočul, ale nechcem sa hádať. Reby mávajú skôr problémy s tesneniami, tie ma zatiaľ minuli, ale pre istotu mám už krúžky nakúpené :).
24.02.2011 - 17:48:06
00
Do upraveného Epicona sa už dáva iný olej od sezony 2010. Mne sa na ňom zatiaľ, počas mojich cca 500km čo som s ním prešiel, ani raz nestalo, že by sa spenil olej.
24.02.2011 - 18:23:07
00
Nechcem príliš teoretizovať, ale spenený olej v tlmiči Epicona je skôr dôsledkom konštrukcie, a vhodným olejom sa to dá iba zlepšiť, ale príčina sa neodstráni.

Týmto problémom ale trpia všetky vidlice ktoré majú otvorené tlmenie, a to že sa Epicon dá používať na 140mm zdvihu, má citlivý chod a tým pádom tlmič dostáva nažrať (najazdí veľa hore-dole ^_^ ), tak to penenie je vypuklejšie ako to býva zvykom. Mne osobne to extra nevadilo, akurát sa zvyšoval tlak v tlmiči a tým to rozhadzovalo nastavenie.

Stačí sa zamyslieť prečo všetky lepšie tlmiče používajú uzavreté tlakované tlmiče - kvôli problémom s penením oleja a kavitáciou.

Inak čo sa týka výberu vidlice, tak platí zlaté pravidlo - pozri sa čo majú v sortimente obchody v tvojom okolí a čo vedia servisovať. Nebudeš tak riešiť v strede sezóny nejaké tesnenie s dodávkou +/- dva mesiace :o

A ďalej rady od Pola: "
mozes ju posielat priamo do TT ale ak si trochu zrucny tak to zvaldnes aj sam
"

Akceptuj iba ak ti Polo tu vidlu zaplatí.

Urobíš tu úpravu ... určite, ale o dva mesiace budeš plniť fórum príspevkami "Tečie mi Epicon, netlmí mi Epicon, uchádza mi Epicon, ***** to Epicon"

Najlepší spôsob ako vyhodiť veľa peňazí je snaha ušetriť na nesprávnom mieste.

Takže si kúp alebo Rebu (dobrá voľba) alebo Axona/Epicona od TT (tiež dobrá voľba).
25.02.2011 - 11:22:08
00
Rebu som mal odkedy prišla na náš trh, odjazdil som na nej x-tisíc km a absolutne bez problému, takže jednoznačne Reba a stačí SL ak chceš trocha ušetriť
25.02.2011 - 12:29:05
00
X-tisíc km odjazdených na jednej vidlici bez možnosti porovnania s inou a konkrétnejších informácií je naozaj vierohodná rada, podľa ktorej by som si odporúčanú vidlicu vybral...
25.02.2011 - 15:04:37
00
keyboard_arrow_up