Viem, ale ten upgrade je z toho dovodu.
24.02.2011 - 21:05:04
00
jj, ja som si ich osahal na SportLife v Brne minuly rok. Hned sa mi zalubili, cudlik je schovany. Len kvoli tomu nebudem kupovat titanove. Skoda, ze sa nerobili na zaciatku minulej sezony...by som radsej zobral tuto verziu na pevnu os 10 mm. :(

Robo: tiez by som sa pridal, ak by sa robili z nerezu - 3 ks, podla ceny ;)
24.02.2011 - 21:12:46
00
ja ho mam tiez uz skoro rok a nemam s nim problem
Príloha:
33862_116812005044426_100001468816883_115789_1425898_n.jpg
33862_116812005044426_100001468816883_115789_1425898_n.jpg 117.5 KiB thumb_up0thumb_down

24.02.2011 - 21:41:28
00
To ja viem kamos ich ma tuším odkedy sa začali vyrábať a nemá problém dokonca ich ma v nenormálnom stave. A ja som trosku škrtol a je fuč :(
24.02.2011 - 21:52:27
00
Dnešná oprava DT dopadla vcelku dobre :party: (podľa mňa) nárast váhy 2gramy po funkčnej stránke OK dokonca sa o 1,2mm znížila hlava skrutky oproti orig. oprava stala 0,30eur + práca.

Prílohy:

DT OPRAVA.jpg
DT OPRAVA.jpg 141.11 KiB thumb_up0thumb_down

25.02.2011 - 18:30:31
00
O dost lacnejsie. :clap: :y:
25.02.2011 - 18:36:26
00
dobra robota :y: ^_^
25.02.2011 - 18:37:43
00
Foto pošli aj "švajčiarom" nech sa tým inšpirujú ;)
25.02.2011 - 20:26:46
00
to asi zrobim, aj ked som ten srobik este neurval... ale vytaca ma ta cervena anodiza ;)
26.02.2011 - 14:11:24
00
Ja som ho na Santovi uz zbrusil :lol:
26.02.2011 - 14:42:47
00
tak ja uz ku..a dufam, ze tento rok som si vycerpal vsetku smolu :@
dnes po blatistom vyjazde sa mi dostal medzi vnutornu nohu a mostik blato s nejakou vacsou skalkou a takto to dopadlo ;(

Prílohy:

DSC_0029.JPG
DSC_0029.JPG 114.56 KiB thumb_up0thumb_down

27.02.2011 - 17:56:04
00
Tak úprimnú sústrasť, toto je ozaj smola a nešťastie. ;(

Je to opraviteľné, alebo budeš dolievať olej, a otáčať tesnením?
27.02.2011 - 18:04:57
00
akurat som dal dole vonkajsie nohy, vnutorne som riadne odmastil a idem to skusit zatriet priesvitnym lakom na nechty (aj ked som si nie isty kolko toto riesenie vydrzi), ak mate lepsi napad dajte vediet
27.02.2011 - 18:09:21
00
Vyhladiť jemným brus. papierom dajme tomu so zrnom 1000. Potom odmastniť a pretrieť lakom do roviny. Po vytvrdnutí môžeš opäť jemne prebrúsiť. Podstatné je aby ryha nepoškodila gufero a aby sa ryhou neťahal dnu popod gufero bordel, čo by zničilo celé vnútro. Budeš to musieť častejšie kontrolovať.
27.02.2011 - 18:15:46
00
Nerozumiem ako sa pod prachovku mohla dostať taká veľká nečistota. Toto by snáď išlo riešiť aj reklamáciou. Na B-F píšeš, že vidla je z Tuning-testu. Jestli pak neudělali čeští soudruzi někde chybu? :!:

Keď sa to rozhodneš niečim vyhladiť, použil by som niečo tvršie ako lak na nechty. Napr. sekundové lepidlo spolu s aktivátorom a dať to vyhladiť nejakému modelárovi, čo má skúsenosti s jemnou presnou robotou.
http://www.peckamodel.sk/produkt/980_aktivator-pre-sekundove-lepidla.aspx
http://www.peckamodel.sk/produkt/981_sekundove-lepidlo-riedke-rcm-pelikan.aspx

Boh vie ale, či ten sekunďák bude na tom povrchu v tak tenkej vrstve dostatočne držať a nebude sa odlupovať.

A tiež by som sa vykašlal na všetky brúsne papiere. Nebrúsil by som to pred nanesením tmelu. Po zatmelení vyhladiť jemným modelárskym plochým pilníkom. Výsledok bude hladší ako s tým najjemnejším brúsnym papierom a skúsený "pilovač" sa pri pilovaní takmer nedotkne materiálu okolo poškodeného miesta, čo so šmirglom nie je možné. Nakoniec by som to ešte prebehol na nejakej leštičke.


Naposledy upravil Marvin dňa 27.02.2011 - 18:40:00, celkovo upravené 1 krát.

27.02.2011 - 18:19:44
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Komponenty)
keyboard_arrow_up