nebude to puknuty lak ako mal tmax? :)
05.03.2011 - 17:42:12
00
boh vie, je to na hranici zvaru, pochybujem ze by pukol lak bez toho aby vnutorna struktura zostala neposkodena. uvidime ako sa vyjadri Canyon, kazdopadne ma to pred jarou velmi potesilo. neviem ci na tom jazdit dalej alebo nie
05.03.2011 - 18:12:02
00
mnavak, tak Tebe ide. :) Najprv skutka a teraz rovno ram. :tmi: To urcite nie je len lak, vsak na druhej fotke vidno ze je prasknuty material aj pod lakom. Btw. co je to za ram? Nerve AM?
05.03.2011 - 20:31:47
00
jezisko mas pravdu nezoomoval som :)
05.03.2011 - 20:44:32
00
Tak toto vie asi nasrať :@
Nieje ešte v záruke?
05.03.2011 - 20:46:19
00
Keby nebol v zaruke, tak asi nebude pisat do Canyonu. ;)
05.03.2011 - 20:55:27
00
Canyon dava nastastie 6 rocnu zaruku..
05.03.2011 - 21:08:34
00
Písať im môžeš hocikedy aj keď nemáš rám v záruke - dokonca im môžeš napísať aj keď od nich rám nemáš :lol:
Koľko má ten rám mesiacov resp. rokov (skôr mesiacov asi) zaujímavé je to, ža to prasklo na mieste kde by si to najmenej čakal. :shake:
05.03.2011 - 21:15:13
00
a prasklo to opacne na vacsinou posobiace sily... ram ma 22 mesiacov:) ale najazdene nema vela... hadam ani 2000km nie
05.03.2011 - 21:20:09
00
Jak na opacne posobiace sily, nechapem? predpokladam ze je to horst link a oska je uplne vzadu na patke kde ide ta tenka vystuha, v tom pripade to prasklo presne jak malo.
06.03.2011 - 12:05:00
00
podla mojej logiky: sila posobi hlavne v smere cervenej sipky (nie kolmo nakres je iba orientacny).. takze podla mna je najvacsie zatazenie (ak sa bavime len o okoli miesta kde je puklina) na bod oznaceny ciernou cmuhou. prasklina vsak vznikla na bode oznacenom modrou smuhou
Jezus: ano je to nerve AM, model z roku 2009, podla mojho nazoru mu vobec nenakladam vela takze pretazenim by to byt nemalo, asi len smola na zly alebo oslabeny zvar.
Príloha:
C.jpg
C.jpg 80.59 KiB thumb_up0thumb_down

06.03.2011 - 19:23:18
00
Skôr to bude tak, že sa ten úchyt kolesa ohýba niekde v mieste kde je zelený krúžok a moment sily (rameno je vzdialenosť osky od tohto miesta a sila je od kolesa) vytvára cez výtuhu tlak na vzperu resp. sa snaží ustrihnúť dohora v mieste kde je navarená. Potom už stačí len oslabenie v tomto mieste a prasklina je na svete.

Príloha:
C.jpg
C.jpg 84.05 KiB thumb_up0thumb_down

06.03.2011 - 19:31:00
00
tak nejak som to myslel, ale dajme tomu ked si predstavis ze spoj kde je zeleny kruzok je vyrazne slabsi (alebo tam nie je) tak posobenim zeleneho momentu by malo skor prist k praskline v ciernom bode (lebo to miesto ako keby otvaras), to je vsak jedno. prasklo to ako praska vsetko:) ak nemci uznaju reklamaciu tak nemam na ten bike kriveho slova, za tie prachy jazdi uzasne
06.03.2011 - 19:56:48
00
vektor sily posobiaci na osku kolesa podla mna neposobi hore ale skor dozadu pod istym uhlom. je ine ked sa pohupujes na biku a ked do zadneho kolesa narazaju prekazky v terene.
06.03.2011 - 21:03:11
00
To je síce pravda ale ak nejaký vektor sily pôsobí na určitom ramene, tak má aj momentové pôsobenie a pri pôsobení momentu nie je podstatné ako nakreslím šípku ale smer ktorým pôsobí. Ak pôsobí týmto smerom tlačí na vzperu a tým ju čiastočne deformuje. Kde však je chyba nezistíme, najpravdepodobnejšie zvar?
06.03.2011 - 21:22:14
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Komponenty)
keyboard_arrow_up