na staruckom krosaku by som mal pouzit sedlovku s priemerom 26,8mm. natrafil som ale na krasnu vintage sedlovku, bohuzial v rozmere 27,2.

co myslite, keby som otvor v sedlovej trubke zväcsil na 27,2 - pruser, alebo OK? :wasntme:
ram je hlinik.
01.04.2011 - 10:24:13
00
jo, mě to v servise dělali, v pohodě
01.04.2011 - 10:48:54
00
u novodobého a nového rámu čo je robený z plechovky od coca coly by som to neriskol a hlavne keď sa potom niečo dosere padá ti záruka.U staršieho kludne.
01.04.2011 - 13:43:38
00
obrusil by som 0.2 mm z ramu a aj zo sedlovky aby na ziadnom z tvoch komponentov nebol radikalny ubytok materialu a tym padom aj vyrazne oslabenie pevnosti
01.04.2011 - 14:18:11
00
:-) to by mě zajímalo jak bys to provedl a hlavně proč, to už bych radši sehnal přímo sedlovku 26,8mm než brousit obojí.


Jinak úprava rámu se dělá stavitelným výstružníkem a je to celkem dřina, když mě dělali Scandiového RM tak mechanik 2 hodiny fest makal a při tom hooodně nadával :-)
01.04.2011 - 14:23:33
00
uhm, je to ram rok vyroby 2000, schwinn rocket 88. subjektivne je tam toho materialu dost. na sedlovej trubke niekde v strede ja navarka, ktora drzi vahadlo. cca potial by sa to frezovalo...

ilustracne foto:
www.sellabike.com

keby to bol pevnasek, tak nevaham ani chvilu - preto som chcel pocut nazory ludi, co s tym maju skusenost.

zo sedlovky uberat v ziadnom pripade - je to krasny titan 8)
01.04.2011 - 15:51:38
00
sustruh mam v robote k dispozicii a aj plnu prdel vrtakov, ozvi sa az budes potrebovat nieco stocit na cnc alebo ofrezovat...

s pozdravom tvoj kamartat elektrikar. (bez srrrandy)
01.04.2011 - 17:07:43
00
U mňa to dopadlo dobre, rám Merida Matts Milenium AL, pôvodná sedlovka 26,8 mm, nová Ritchey WCS 27,2 mm (omylom kúpená), sedlová trubka vyfrézovaná, žiaden problém.
08.04.2011 - 03:17:31
00
keyboard_arrow_up