áno všimla som si u kenzela najmenšiu veľkosť rámu 17", veď to, že toto už je pánsky rám, takže ktovie, to si fakt musím len vyskúšať. Hm, takže predsa má lepšie komponenty..., cenu rešpektujem, aj keď viac sa mi páči GT. Ešte tak vyňúriť niekde ich hmotnosť.
12.04.2011 - 11:35:30
00
presne tak, ak mozes, sadni na neho(najlepsie na oba).. moze sa stat, ze 17" uz bude velky, ale treba jednozacne vyskusat ked mas moznost.. pocitaj, ze bude cca tak pol kila az kilo tazsi ten GT..
12.04.2011 - 11:39:11
00
až teraz som našla tie odkazy na jednotlivé hmotnosti, VĎAKA moc, to naozaj v mojom prípade nie je zanedbateľné. Dokonca na jednej z tých stránok je u GT a veľkosti S uvádzaných len 15" ?!? Vyzerá to tak, že je síce malinký, ale ťažký a s horšou výbavou ako ten Kenzel. Už musím len skúsiť osedlať tú 17", či ju zvládnem.
12.04.2011 - 11:45:18
00
http://szolgai.sk/kenzel/2023-kenzel-blade-dv.html pri popise na tejto stranke a aj na stranke vyrobcu http://www.kenzel.sk/ ma dokonca vahu pod 13kg.. inac ma radenie dual control aby si sa potom nezlakla ked tak
www.bicyclestore.com.au
12.04.2011 - 12:22:55
00
Píšem Ti súkromnú správu. :) :bow:
12.04.2011 - 12:43:33
00
to GT má ešte výhodu v mäkších pružinách vo vidlici, potom u Čaprnku je možnosť zohnať tento http://www.bikeshop.sk/katalog/action/productdetail/oc/2058.xhtml , hmotnosť niečo medzi kenzelom a GT
ak majú tie biky na predajni tak nie je problém odvážiť :)
12.04.2011 - 13:39:06
00
váha Kenzela pod 13 kg je super informácia, radenie mi veľa nehovorí, vari by som si zvykla. Vďaka aj za ten tip na bicykel Mongoose Tyax Elite 2010, žiaľ dizajn lepšie povedané farby modrá a čierna mi nesedia. Letím do predajne vyskúšať ten 17" kenzel, pokiaľ je vôbec postačujúce posúdenie za 5 min. sedenia na ňom, nuž ale aspoň skúsim.
12.04.2011 - 17:06:42
00
Tá modrá vyzerá naživo úplne inak ako na obrázku,tiež som sa jej bál,a teraz neľutujem;)veľa zdaru pri výbere
12.04.2011 - 17:14:48
00
som späť, opýtala som sa na to radenie dual control, predajca sa mi pokúsil vysvetliť princíp (to riešenie sa mi nepozdáva moc praktické, takže srebalat opäť veľké DÍK za upozornenie). Tvrdil mi, že toto radenie sa už nepoužíva a ani nemontuje ?!?, že určite tam bude iné a ak nie, vieme to riešiť. Evidentne tento bike na predajni ešte nemal, čo ma neprekvapuje, otvorené má asi 2 týždne.
No a tých 17", hm, vari nevadí.
12.04.2011 - 18:12:57
00
tie Vbrake brzdy by na tvoju váhu bohato stačili,ALE nechcem podceňovať nikoho schopnosti,ale stále sa s tým babrať a nastavovať to...predpokladám že to bude na také obyčajné vozenie,radšej nech sú tam aj Tektro hydry(alebo nejaké iné teda),stále s tým bude menej roboty a bude to brzdiť lepšie...

(ohladom Véčiek viem čo hovorím,jazdil som ich 100 rokov,ono to brzdilo,len kým to človek nastavil,aj chuť jazdiť ho prešla)

volakto tu spomínal Čaprnku(asi Paťo)..zašiel by som aj k nemu(ak si tak ešte neurobila) vie tiež dosť proadiť,má velký výber a keď tam nie je jeho žena tak vie urobiť aj veľmi,ale fakt dobrú cenu...

a ten DualControl je hovadina,ako už povedali predomnou...ale chalani v BikeStare Ti isto namontujú obyčajné
12.04.2011 - 18:21:04
00
ach bože chlapci, ja som úplne mimo. Čo sú to Vbrake brzdy? Mne sa jedná o obyčajné vozenie, ako píše epo, hlavne bezstarostné, nemám potrebu niečo častejšie nastavovať ako sa voziť. Dobre tomu rozumiem, že tie Vbrake sú pre mňa zbytočné? Ktorý bike ho mal? Ten kenzel, či GT?
Idem to kuk.
U Čaprnku som bola včera. Má výber, ale farebne to bolo všetko na jedno kopyto, škoda.
12.04.2011 - 18:47:06
00
v-brake su obycajne klasicke rafkove brzdy, epo ti poslal rovno aj ich obrazok..
tie by podla mna tebe mali postacovat v pohode a prave nie su narocne na udrzbu, zvladne to hocijaky laik s jednym imbusovym klucom.. ked ich "zoderies" lahko ich vymenis.. ja mam skusenost, ze ich nastavis raz a poriadne a potom uz riesis iba vymenu opotrebovanych, cize toho by som sa dako nebal.. pri kotucovych brzdach v podstate tiez nemusis riesit ziadnu udrzbu, mozno tak vymenu dosticiek a pripadne odvzdusnenie a to uz tak lahko a bez potrebneho naradia doma sama nespravis..
dual radenie sa stale vyraba pokial viem(aspon na kotucovky-XT, XTR, ...), ono je to to, ze brzdovou pakou smerom hore a dole preradzujes, tu je nejaka par rokov stara tema ked tak komponenty/nazor-na-dual-control-t7624.html .. ale ak sa ti to nepozdava, tak by nemal byt problem to v obchode vymenit za normalne hadam..
12.04.2011 - 19:12:38
00
opäť vďaka za vysvetlenie tých bŕzd Vbrake, bolo to zrozumiteľné, u epa som si nebola istá o ktoré sa jedná, keď písal o babraní sa s nimi atď. sorry.
Určite mi postačujú klasické, ráfikové brzdy, čiže tie Vbrake a tie má aj ten kenzel.
Uhm, to dual radenie mi v predajni ukazovali, mne sa to vôbec nepáčilo a prisľúbili mi, že ak by na bicykli predsa len boli, vymenia mi ho. Myslím, že na tom nestratia, lebo vraj dual radenie je drahšie ako tie iné... a to zas neviem aké iné si mám pýtať. Poradíte mi?
12.04.2011 - 19:57:48
00
vymenia ti asi za take ake budu mat na predajni.. to dual radenie je aj s brzdovymi pakami, takze musia ti dat aj tie.. popytaj si klasicke deore radenie (pripadne novsie) a deore paky(kludne moze byt aj ine, alternativa k deore radeniu je u Sramu cca X5 a alternativa k deore brzdovym pakam je napr. od Avidu SD5 alebo SD7)..


Naposledy upravil srebalat dňa 12.04.2011 - 21:42:57, celkovo upravené 1 krát.

12.04.2011 - 21:39:08
00
V-Brake ti stačiť bude. Ale aj tak by som sa dnes priklonil k tým hydraulickým kotúčovkám. Údržba V-brake je síce pomerne jednoduchá, ale údržba hydrauliky je prakticky žiadna. Už len pri oprave defektu sa na rozdiel od véčiek o ne netreba vôbec zaujímať. Určite by som sa ale vyhol mechanickým kotúčovkám. Tie treba stále nastavovať a nebrzdí to boh vie ako.
Čo sa týka toho radenia, myslím že tam nie je čo pokaziť.
12.04.2011 - 21:41:33
00
keyboard_arrow_up