mal som stare mojo! pozor! iny ram!!!!
nedivaj sa cez vyhody a nevyhody! to sa neda.. TEST RIDE!!! po X te!!!
viem ti len potvrdit nasledovne:
cannon ma nizky center of gravity, cize jazdi sa s tym neuveritelne dobre, ked skusis cornering, je to uchvatne. takisto, QR osky na kazdom cape, nie len srob, ale durch osa cez kazdy cap!!!
koli tuhosti dal cannon tieto loziska este viac do stran - a minimalne v porovnani s mojim RZ one 40, je to citit!!! je to asi tak tuhe ako moj SC, ak nie viac... pri mensej vahe.. na SC mam 150mm osu... a to je fakt dost!
viem potvrdit ze "ELEVATE" mod na tlmici funguje!!! cize mas tam PLNE aktivne, platformove charakteristiky XC tlmica, a v momente ked to prepnes, je to ako ked porovnavas vzduchovy
tlmic alla RS monarch s pruzinovym elementom... napr. cize uplne ine. uplne! zehlicka..
zaujimava vec, co som si vsimol -
bike sa az tak moc nezanara, v "dlhom" mode, pri skokoch...
to moze byt dolezite, nemusi.. neviem.. znovu - zalezi z akeho backgroundu vychadzas... mne sa to pacilo.. na SC som napr. toto musel riesit revalvnutim malej kompresie o pol a velkej o cely shim... teraz je to fit.
aspekt geometrie neviem hodnotit, ja som nizky, dokonca moj santa mi pride DLHY!!! a to mam velkost S,.. u cannonu mi geoska sedi a pripomina mi trochu rotwild (FR a AM biky), cize si menej stratched out... menej "zalahnes" mojo na mna (znovu opakujem STARE MOJO) posobilo "dlho"pri 5stupnoch na predstavci a 6cm dlzke.. v tej dobe som tusim mal rotwild rfr 03 a actual top tube bola celkom isto kratsia..
aky ma ibis head angle? hmmm cannon, je stavany na platforme starsieho propheta, cize je to dost slack.. (opak ostreho)
neviem aka je vyska stredu na novom ibise, no zda sa to byt cca rovnake ako na cannone..
poznam pocit bat sa, ze sa nieco pokazi.. de facto pri mojej lefty som to riesil tiez ...asi 10 minut..., akurat teda,
tlmice a
vidlice si uz tradicne robim sam a kedze existuje 80 aid.com , tak viem dokonca na lefty postou dostat kit na uplne vsetko
plus, hreje ma pocit ze sa v pripade pruseru viem spolahnut na dealera...
a naposledy: TEST RIDE! TEST RIDE!
dam priklad: katalogova geometria pre Santa cruz hovori, ze nomad sedi tak ako bullit... fakt je, bullit posobi DLHSIIIIIII!!!! a o tom to je.. pod zadok a previest sa!
naopak nova, carbon V10 by mi mala podla katalogu prist dlha v "m" ku... a fakt je ze mi je akurat!
RIDE ON!