my sa ale nebudeme nikde ponahlat... neni dokonca problem aj ked budeme moc unaveny den nekde sa kupat alebo podobne... proste nejdeme sa hnat na vyskove metre a priemerku... a myslim si ze aj ked prejdeme povedzme 50km denne tak to uplnestaci... mame prazdniny, takze aj cas.. pojdeme aj dva tyzdne premna zamna,
Toto je podstatna vec - ked vas netlaci cas a nemate problem dat si den volna, prip. skratit planovanu etapu zo 100 na 50-60 km, tak to bude v pohode. Prazdniny su dobra vec.
A myslím, že aj Jezus by vedel poradiť. Lebo tých drobností, čo treba je dosť. Ale zase sa dajú rozdeliť v partii.
Neviem ci zhrniem vsetko podstatne, ale skusim: Jeden z ucastnikov by mal mat zabaleny lahky nahradny skladaci plast (moze byt aj zjazdeny, ale nedotrhany). Duse treba nahradne aspon 3 (zasadne galuskovy ventil, AV nenarvete do kazdeho rafika). Lepenie na duse je hadam samozrejmost (aspon 15 zaplat).
Lepenie na plaste tiez nie je na skodu. Kazdy by mal mat vlastnu nahradnu pätku ak nemate rovnake ramy. Jeden by mal mat zabalene vsetko potrebne
naradie - plochy+krizovy skrutkovac, inbusy (aj 8 mm na kluky), torx na kotuce, nitovac, pumpu. Multikluce prilis neodporucam, nie vsetkymi sa da dostat na kazde miesto - aspon inbusy je lepsie mat samostatne. Jedna zakladna lekarnicka. Zvysok je uz na type expedicie - napr. staci jeden kvalitny
noz (aj ako otvarac na konzervy). A samozrejme pred vyrazenim este skontrolovat dotiahnutie kluk, kazety na naboji, brzdovych strmenov a kotucov, volu v nabojoch a hlave, dostatocne upnutie
kolies v rame a pod., aby sa to nerozpadlo cestou...