Ako riešite tlak v duši? Nafukam 8bar na oboch kolesach a na druhy den z meknu. Je my jasne že duše popustia tlak. Ide my oto ako to vyriešť aby vydržali na 8bar čo najdlhšie,trebars tyžden.Duše mám na prednom Vitoria a na zadnom Kenda.Ta zadna skor pustí ako predná.Duše niesu lepené. Pomože vymeniť ventilok?
25.04.2011 - 00:19:08
00
vymen duse za michelin alebo continental..alebo vittoria nieco kvalitnejsie ...a fukaj kolesa na 9bar :) stejne ked dofukas stale nieco utecie :)
25.04.2011 - 08:17:10
00
to co mas stare duse z favorita?
25.04.2011 - 11:44:25
00
Takže duše mám na prednom kolese 19-23/622 Vitoria a do zadného som dal 18-25/622 Continental.
Natlačil na 9bar pred 3 dnamy.Ta Continentalka drží tlak super.Teraz som meral je tam 8bar. Predpokladám že je to spôsobené tým že duša je vhodná do pláštov od 18 až 25 mm šírky.Tým pádom je duša hrubšia pri tlaku 9bar v plášti širokom 23mm a tlak tam udrži dlhšie.Pre kolegu ano mám dokonca až 13 ročný favorit s vybavou Campanolo Mirage.Na tachometri je najazdených 1854km.Som bol fest prekvapený ako to všetko perfektne funguje po takej dobe.Bol som s tým v servise nech kuknu ako je natom retaz,kazeta,prehadzovačky,radenia a predná pila.Bez ivesticii treba len jazdiť.Chcel by som ale vymeniť retaz za novu.Napriklad C9. Mám síce 8kolečko ale C9 je
kompatibilná s 8 kazetou.Ostal my zvišok člankov s C9 ktoré som prirovnal ktejto starej na cestaku.
Vyzeralo navlas rovnaké.Aj rozmer na 6 článkov bol takmer v tolerancii so starou retazou.Mohol by som ju použiť? Vyzeralo by to trocha lepšie.

Prílohy:

P1020030.jpg
P1020030.jpg 133.23 KiB thumb_up0thumb_down

P1020031.jpg
P1020031.jpg 114.81 KiB thumb_up0thumb_down

P1020033.jpg
P1020033.jpg 140.42 KiB thumb_up0thumb_down

P1020036.jpg
P1020036.jpg 175.53 KiB thumb_up0thumb_down

30.04.2011 - 23:45:38
00
Dĺžka článku (rozteč medzi čapmi) je vždy rovnaká, jedno či na 7-kolo alebo 11-kolo. Mení sa akurát vplyvom opotrebenia. Dôležitá je vnútorná šírka medzi platničkami vnútorných článkov - tá sa s počtom pastorkov na kazete zužuje.
01.05.2011 - 20:58:55
00
Tak ako píše Joko. Keď pozerám tie foto, musím krútiť hlavou, to je ako dať Pirelli gumy na trabanta ...
02.05.2011 - 22:24:25
00
Je to taliansky rám, tak prečo nie talianske gumy? Hoci, je to stará klasika, tak skôr by sa hodili galusky. Talianske.
03.05.2011 - 22:19:12
00
Lenže ked som ja kupoval toho trabanta(mimochodom stal 46000Sk)tak ty si len o biku sníval.
Ak narážaš na pravopis ok to ti neberiem.Carbonový rám na cestak je tuším s pečený laminát nie?
Takže neviem potom čo je Trabant. :lol:


Naposledy upravil mardzo dňa 04.05.2011 - 22:55:24, celkovo upravené 1 krát.

04.05.2011 - 15:10:58
00
Mardzo Skús si po sebe prečítať čo si napísal, lebo je to nečitateľné a pointa ti trošku uniká. To "ti" a "?" dodáva tej vete punc mongolčiny. hehe
04.05.2011 - 16:46:25
00
Lenže ked som ja kupoval toho trabanta(mimochodom stal 46000Sk)tak ti si ani nevedel či budeš mať cesták? 8)

Tak ja ho nemám doteraz a ani by som nechcel, cesťáky sú pre slabé povahy ...
Narážal som na fakt že cena plášťov predstavuje asi 2/3 ceny celej žiletky
04.05.2011 - 22:06:03
00
Galusky nie to by som musel kupiť aj nove rafky + vyplet.Tolko sa my ivestovať nechce.Je to starý krám.Predať sa to neoplatí.Ked si stoho niekto robí srandu nevadí.Nie každy si môže kupiť cestak za 3000eur. Tolko vyhodí len magor za bike. Prevažne jazdím na MTB. Ten cestak som vyhrabal s pivnice.Ma 10rokov stoho 8 rokov zapadal prachom. Otec sa chcel nanom voziť, tak som ho trocha poriešil.Vymeniť take niečo za starý Favorit znamená pre otca akoby dostal BMW :lol:
04.05.2011 - 23:14:06
00
Tak to je HARDKOR, vcera som chytil galusky nafukane na 7bar a rovnalo sa to skale :lol:
09.05.2011 - 07:45:57
00
7Bar sou málo nafoukané galdy :rofl: teprve 15Bar je maso
09.05.2011 - 07:53:59
00
7Bar sou málo nafoukané galdy :rofl: teprve 15Bar je maso


Ak myslis :P :$
09.05.2011 - 22:42:30
00
Jedna skúsenosť so SAMOLEPIACIMI ZÁPLATAMI - Slime Skabs od Matta:

Táto záplata bola nalepená a vydržala 3323 km, potom sa z ničoho nič odlepila (najprv som si myslel na sobotňajšom švihu, že je to klasika defekt, no po rozobratí som doma zistil, že je záplata odlepena a odtial fuči).
Asi to lepidlo na záplate nevydržalo chladenie pri 2°C. :)
21.11.2011 - 08:09:42
00
keyboard_arrow_up