zdravím chystám sa prerobiť vidlu Duro DJ D "07 čisto len na olej a chcem tam dať hydraulickú kvapalinu, a niesom si istý či mi guferá udržia tu kvapalinu vo vidle ...predsa len vazelína je hustejšia ako toto :) za rady alebo nápady ako to spraviť lepšie diky
02.06.2011 - 18:21:02
00
A hlavne chcem vedieť čo to spraví ta hydraulická kvapalina lebo vačšina ludi piše že motorový olej tak neviem :) som amater
02.06.2011 - 18:35:16
00
motorovy olej je ovela hustejsi, ako hydraulicka kvapalina. Vacsina hydraulickych kvapalin je dost agresivna a lepta gumy. Kludne sa ti moze stat, ze ti ta kvapalina rozozerie gufera, ak nie su voci nej odolne. s motorovym olejom je to jednak bezpecnejsie a vidlica bude tvrdsia. S bicyklovymi vidlami skusenost nemam, ale v motocyklovych vidlach a tlmicoch je rozdiel velmi citelny. Byt tebou, tak som velmi opatrny, co do vidlice nalejem.
Pokial tam nedas napln presne taku aka tam ma byt, je to uz len o laborovani s naplnami, podla viskozit, aka ti bude vyhovovat.
02.06.2011 - 18:41:06
00
Dobre dik a kolko ml oleja by som mal dať do každej nohy ?? (samozrejme ked odstránim všetku vazelinu zvnutra)
02.06.2011 - 18:43:06
00
tak akurat :-)

nemam predstavu. co sa tyka motocyklovych, tak tam musi ist presne:-) pokial tvoja vidla nebola na olej, tak tazko povedat.

vyskusas, vymenis, vyskusas, vymenis, vyskusas, pokazis, zahodis, poucis sa :-D (nechcem ta urazit ani podcenovat :-) )
02.06.2011 - 18:48:40
00
urob nejaké primitívne tesnenia na tie spodné šróby,vrchné šróby(tie nastavovacie) zatesni teflónovou páskou a do každej nohy nalej tak 30-50ml
02.06.2011 - 19:08:14
00
ta paska na stuploch na korunke bude naprt, lebo: v pravej nohe, kde je patrona, je to utesnene a netecie to, v lavej nohe stupel nie je utesneny, ale paska bude na dve veci na zavite, kedze ten stuplik je vlastne deravy...
skusal som obratit svoj bike hore nohami - z pravej strany ani kvapka, z lavej kvapkalo (hned som to otacal nazad :D)
02.06.2011 - 20:27:59
00
ja som si tam dal taký mix vazelíny a oleja, vazelíny menej, asi tak 1:3, oproti oleju o dosť dlhšie vydrží a maže to asi rovnako, hubky neodporúčam pokiaľ nie sú originál na to a keď už, tak nejakú pevnejšiu, tuhšiu hubku (dosť často sa mi to vo vidle zvyklo rozbiť)

tie tesnenia sú tam nie veľmi potrebné, olej odporúčam minerál 15w50 a k tomu vazelínu bez grafitu!!! tuším, že tie bez grafitu majú označenie LV 2-3
02.06.2011 - 22:04:21
00
A musim tam dať aj tu vazelinu ? kebyže len rozoberem vidlu odstranim šecku vazelinu a nalejem olej to by nefungovalo dobre ?
a kde mám dať tu vazelinu :) na ktoru čast/časti ?
03.06.2011 - 14:41:57
00
Teda ja nie som odborník na vidlice ale toto je "iná" téma ]:)
03.06.2011 - 15:03:39
00
Jaka ina tema ? čo blazniš ? :D a neodbačaj od temy šak takto sa ništ nedozvim 8)
03.06.2011 - 15:15:12
00
na tvojom mieste by som skusil LHM hydraulicku kvapalinu je to mineralny olej takze o tesnenia sa bat nemusis :)
03.06.2011 - 15:20:02
00
odbocil som od temy ja somar bez smerofky:-D pardon za OT..
03.06.2011 - 15:21:08
00
Ja len že použitím mixéra ta zmes vazelíny a oleja bude ešte kúlovejšia ;) ale ja by som tam ešte frcol štipeček "hydraolického" oleja...
03.06.2011 - 15:21:29
00
Rozobraž, vonkajšie nohy zvnútra vyčistiť najlepšie kefou na poháre. Nechať vyschnúť. Najlepšie vymeniť stierky za molitánové. Vymedziť vôle. Poskladať a do každej nohy 10 – 15ml 2.5W oleja.
03.06.2011 - 17:05:33
00
keyboard_arrow_up