Vyzerá to trošku krkolomne ...
Vysvetlí mi niekto načo je toto riešenie dobré?

www.velovert.com
23.06.2011 - 10:48:23
00
aby si sa nenudil pri vymienani lozisk...ked ti to bude vrzgat po bahennych maratonoch :lol:
23.06.2011 - 10:53:26
00
tiež som nato kukal.. niekto rád krúti a ohýba rámy a frantíci radi šrobujú váhadlá asi..
23.06.2011 - 10:53:34
00
Vyzerá to trošku krkolomne ...
Vysvetlí mi niekto načo je toto riešenie dobré?


Je to system odpruzenia PendBox, podobne ako na ich DHckach 2011/12. Oproti predchadzajucemu systemu odpruzenia to prinasa vdaka posunu BB vylepsene vlastnosti najma "v slapavych" pasaziach

Viac o fungovani PendBoxu: http://www.lapierre-bikes.co.uk/lapierre/technology/pendbox

Co sa tyka vydrze, predali sme niekolko DH strojov s odpruzenim PendBox a zatial vsetko v poriadku ;-)
23.06.2011 - 12:52:16
00
nieco ako variacia plavajuceho stredu u GT.
23.06.2011 - 13:07:04
00
...presne tak...
23.06.2011 - 13:20:40
00
Žeby budúci rok nastane výmena rámu? :inlove:
www.velovert.com
Inak Raver viem že tohtoročné modely Spicy sa robili aj s normálnym stredom pre HS nadšencov, bude na Zesty 2012 tiež normálny alebo stále ten debilný press fit?
23.06.2011 - 13:59:36
00
K debate o pendboxe:

Vôbec nie, je to úplne niečo iné.

I-drive sa vzhľadom na rám pohyvuje vzad a so zadnou stavbou je spojený otočne, čiže tá celý stred len ťahá doazadu. Týmto sa blokovanie zadnej stavby ťahom reťaze minimalizuje.
Pendbox funguje dosť odlišne, stred sa neposúva vzda ale sa otáča v závislosti od polohy zadnej stavby. Filozofia je v tom, ž spočiaku (prvá štvrtina zdvihu) ide stred vzad čo znamená že pri šlapaní bude prvá časť zdvihu (SAG) bez vplyvu ťahu reťaze a potom začne ísť celý stred vpred a reťaz sa začne naťahovať. Čo je efekt známy ako pedalkick back. Má to zvšiť efektivitu šlapania.

Takže sú to dosť odlišné systémy, treba sa len trochu zamyslieť.

No a k bikom, sú tie Flowy veľmi pekné ale ja jednočap nejak ee.
23.06.2011 - 14:05:04
00
Tipujem, že pressfit asi ostáva :sweat:
Mňa by zase zaujímalo, prečo posunuli horné uchytenie tlmiča viac dopredu a použili ďalšie vahadielko ako predlžovačku (zesty/spicy)...
23.06.2011 - 14:05:53
00
Možno kvôli ešte linearnejšiemu priebehu.

EDIT: verejne vyhlasujem, že PendBox je podľa mňa ***** a modlite sa, aby ho nedali aj na Zesty/Spicy v takej podobe, ako je na X-Flow. Hlavný čap je na úrovni strednej píly, takže akcelerácia aj priebeh Anti-Squat krivky budú také, ako na X-milión iných 1-čapoch. A vďaka BB vracajúcemu sa dopredu keď rám začína ísť do poriadneho zdvihu to bude naťahovať reťaz pekne. LP by k tomu malo dodávať aj jednu reťaz zadarmo, pretože ich bude napínať poriadne.
LP DH PendBox má čap niekde ako Morewood Makulu a ten má slušný pedal-kickback (výstinejšie je chainpull). U LP je ten spätný ťah reťaze ešte vyšší kvôli vracajúcemu sa BB.
To čo oni deklarujú ako zefektívnenie prenosu sily pri šlapaní sa IMO nedostaví, pretože v pásme zdvihu kedy človek šlape sa BB približuje k zadnej oske. A keď príde väčšia nerovnosť tak BB sa posunie prudko dopredu, natiahne reťaz a obmedzí stlmenie nerovnosti.


Naposledy upravil fluider dňa 23.06.2011 - 16:01:55, celkovo upravené 1 krát.

23.06.2011 - 15:33:22
00
a som zvedavý,komu sa podarí odlomiť úchyt váhadla ako prvému :D
23.06.2011 - 15:55:46
00
nuz nie vsetko nove byva aj lepsie ako stare..
23.06.2011 - 16:10:46
00
http://mtbs.cz/clanek/cannondale-2012-predstaveno/kategorie/bleskovka-technika

Prílohy:

CannondaleScalp29_blesk.jpg
CannondaleScalp29_blesk.jpg 294.71 KiB thumb_up0thumb_down

28.06.2011 - 11:43:09
00
http://mtbs.cz/clanek/gt-predstavilo-kompletni-novinky-2012/kategorie/bleskovka-technika/rubrika/bleskovky
zaskar :tmi:

Prílohy:

GTZAskar100team_new_blesk.jpg
GTZAskar100team_new_blesk.jpg 227.68 KiB thumb_up0thumb_down

28.06.2011 - 11:52:22
00
mozem zvracat hned, alebo az potom?
28.06.2011 - 12:00:28
00
keyboard_arrow_up