bajk na konci tunela- to je dobre :D
ked chcem oskusat blura tak viem o nejednom koho poprosit :) , ale co ja viem titus el gaupo alebo transition covert som este ani nevidel. co ked su ony na konci tunela? hej, kupim a hotovo.
04.07.2011 - 23:30:27
00
jj, s tym skusanim maloserioviek je to vzdy otal-potal :D
Teraz ma ale napadla taka (pre niekoho podstatna, pre ineho nie az tak) vec, a to zaruka a prip. servis. U vyslovene exotickych znaciek, ktore nemaju v okolitych krajinach zastupenie to moze byt problem. Takze dvakrat merat/vyberat a raz strihat/kupit. ;)
Tiez by som si rad vyskusal Pivot Mach 5 (aj ked je vcelku skaredy a uz som viac XC/XM orientovany).
04.07.2011 - 23:36:14
00
Pivot Mach 5 moze pre neznaleho zniet ako, ze chces vyskusat novu ziletku od Gilette :lol:
05.07.2011 - 10:21:16
00
Fuuu. Bajk za 4000 eur. To by my bolo aj ľúta dať toľko prachov na víkendové jazdenie...
05.07.2011 - 18:43:52
00
no nic v zlom ale zatial mi vacsina prispevkov v tejto teme pripada ako pretek v toom kto navrhne exotickejsiu znacku....
uznavam ze pri rozpocte €4000 je vyskladanie nejakej exotiky super ale zas ozeliet pri takom rozpocte nepriestrelnu zaruku a zarucny servis mi pride nezmysel.

takisto si myslim ze zakladna vec pre niekoho kto doteraz jazdil Giant VT1 ktory je uz bezpochyby pradedko by si najprv mal vyskusat aspon niektore modely najbeznejsich bikov aby zistil co mu vyhovuje.

Je uplne zbytocne citat milion recenzii, nechat si poradit na fore pokial clovek nema prehlad a nema oskusane nejake novsie biky.
Ad recenzie v nemeckych casopisoch - mam precitanych vela vela recenzii ale je a neuveritelen ako nemci (co je ale pochopitelne) tlacia dopredu svoje znacky ako Canyon, Votec, Rose atd atd.
Takez vypovedna hodnota takychto recenzii je skoro rovna nula.

Zhrnutie: chod do vacsieho obchodu pozicaj si nejake biky, vyskuksaj, napis znamym hocikomu kto vies ze ma nejaky bike co by ta mohol zaujimat a vyskusaj ho...
06.07.2011 - 10:33:39
00
Myslím, že by si si mal najprv utriediť zopár vecí, ktoré by možný výber trochu zúžili:

-čo konkrétne plánuješ na tom jazdiť
-či chceš brať komplet bike, alebo si schopný a ochotný niečo vyskladať
-či je tvojou prioritou značka, materiál, komponenty
-či sa potrebuješ odlišovať, alebo ti nevadí, keď na výjazde budeš stretávať rovnaké biky
V dnešnej dobe za taký peniaz sa dá zjednodušene povedať, že takmer hocičo bude lepšie, ako VT, technológie a systémy odpruženia išli výrazne dopredu a možností na výber je neúrekom.
06.07.2011 - 12:00:35
00
tie ceny sú doporučené dovozcom,ja som si vyjednal celkom peknú zlavu,a čoskoro pôjdu ceny aj tak dole o 15-20 % - po dohode u predajcu aj viac.

Mohol by si napísať kedy sa asi čaká ten pád 15-20? Napríklad Giant neviem kedy idú 2011/2012 modely do predaja aby som vedel lepšie sa dohadovať s predajcami čo mi majú do ceny prihodiť . Predsa len, čo sa dá ušetriť treba ušetriť.
06.07.2011 - 13:18:17
00
-čo konkrétne plánuješ na tom jazdiť
-či chceš brať komplet bike, alebo si schopný a ochotný niečo vyskladať
-či je tvojou prioritou značka, materiál, komponenty -či sa potrebuješ odlišovať, alebo ti nevadí, keď na výjazde budeš stretávať rovnaké biky
V dnešnej dobe za taký peniaz sa dá zjednodušene povedať, že takmer hocičo bude lepšie, ako VT, technológie a systémy odpruženia išli výrazne dopredu a možností na výber je neúrekom.

Asi by som mal naozaj dať bližšie vysvetlenie.

1. dĺžka jázd je iba max cca 2h počas prac dní. Viacmenej vyfunenie alebo vyvezenie bycikla do kopca na aute (ja viem, lenivosť) a potom kombinácia zjazdu a hrebeňoviek/serpentín, cez so/ne občas náhodný terén podľa mapy(takisto radšej na úvod vyveziem alebo vyjdem ľahšou cestou prípadne vytlačím). Nechodím terén na ktorý by som musel mať DH alebo Free špeciál. Čo sa ani nedá pri mojom súčasnom modely (obrazne kočim tam kde v teréne 130zdvih ešte udržím v rukách, no niekedy ... hmm... ) a ani nechcem až tak nadoraz(občasný výlet bez adrenalínu má tiež svoje čaro).
Preto aj keby som si mal kúpiť úplne nový XC typ tak proste jediné čo z neho budem mať je lahšie šlapanie, čo je aj tak len nutné zlo a dole kopcom alebo v zložitejšom teréne by som sa trápil.

2. Iba komplet bike
3. Tým nič horšie ako VT1 bolo myslené hlavne komponentové vybavenie - rada XTR/XT(pod XT ani za nic). Samozrejme, že technológie pokročili, to je snaď bez komentára.

4. Odlišovanie ma vôbec nezaujíma. Som technický antitalent takže maximálna prednosť typu, zavolám do servisu a obratom donesiem bike ktorý mi aj express opravia/nastavia aj keby za to mal byť express príplatok :) (BA region )
06.07.2011 - 13:39:28
00
celkom slušné množstvo peňazí za bicykel, ktorý sa bude voziť v aute :)
06.07.2011 - 14:29:58
00
celkom slušné množstvo peňazí za bicykel, ktorý sa bude voziť v aute :)

Tie cca. 2h je ofc dĺžka jednotlivej jazdy a nie celého týždňa :lol:
Hehe, aj tak je/bude najlacnejším členom posádky v aute ako na "kúpu" tak aj na "údržbu" :makeup:
06.07.2011 - 14:51:52
00
frajerku/manzelku si kupil za kolko?
06.07.2011 - 15:03:51
00
na tento účel sa mi pozdáva okrem toho reigna napríklad toto:

http://www.specialized.com/sk/cs/bc/SBCProduct.jsp?spid=52775&scid=1000&scname=Horsk%C3%A1+kola
06.07.2011 - 15:04:43
00
Možno stojí za úvahu (miesto endura) stumpjumper:
http://www.specialized.com/sk/cs/bc/SBCProduct.jsp?spid=52819&scid=1000&scname=Horsk%C3%A1+kola
alebo
http://www.specialized.com/sk/cs/bc/SBCProduct.jsp?spid=52818&scid=1000&scname=Horsk%C3%A1+kola

Pozerám, že si z Blavy. Skús zájsť do niektorých predajní a vyskúšaj si niektoré testovacie biky, porozprávaj sa s predavačmi:
Kaktusbike, Športservis, Bajkula, Bicykle u Mira ......
06.07.2011 - 15:23:39
00
asi tak.. posadaj poskúšaj.. hlavne tam nedojdi s tým že chceš za 4000€ :)
06.07.2011 - 15:39:42
00
z tých dvoch SJ by som ten carbonový vylúčil kôli vidlici s QR, to je pri týchto zdvihoch v dnešnej dobe spiatočnícke...ten druhý by sa celkom dal, aj keď je to "len hliník"

inak súhlas, najlepšie je obehnúť si predajne a odskúšať, čo ti sadne najlepšie
06.07.2011 - 15:40:48
00
keyboard_arrow_up