Zdravím!

Mám tuto vidlu asi tri mesiace.Obe komory dofukujem na 115psi.Neviem kolko maju podržat tlak obe do dalšieho dofuknutia. Teraz v sobotu rano som dofukol obe na 115psi a dnes večer vrchná komora 110psi a spodná 100psi. Jazda bola len jedna asi tak 2h v sobotu doobeda. Môžu byť vadne ventily?
Je nová olej netečie? Tuším tu niekto spomínal že vyrobca zvikne dať málo oleja do vidle. Mal niekto z Vás podobné problemy,dakujem.


Naposledy upravil mardzo dňa 13.07.2011 - 16:50:08, celkovo upravené 1 krát.

10.07.2011 - 22:59:59
00
Predpokladám že ten úbytok tlaku si zistil tak že si znovu naskrutkoval na ventil pumpu .... :-)
Tlak je menší preto, lebo určité množstvo tlaku z objemu v komore naplní objem hadičky a manometra na pumpe a preto ti ukáže menej ako keď si pumpu predtým odpojil. Nie je to žiadna závada, kľudne si to vyskúšaj ...natlakuj to na tých 115 PSi, odpoj pumpu a hneď ju tam zas našróbuj a uvidíš že hneď ti ukáže menej ... nemusíš sa ísť ani odviezť.
No a to že v pozitívnej klesne len o 5 PSi a v negatívnej až o 15 PSi je spôsobené tým že pozitívna komora je väčšia ako negatívna a tak je tam väčší objem vzduchu. Takže tlakom by som sa netrápil, ak máš dobrú pumpu tak tlak v komore ti zostane taký ako ho nafúkaš.
Čo sa týka množstva olejov ... ak by si mal málo oleja v tlmení, tak by sa vidlica nedala zamknúť. Je dobré skontrolovať aspoň každých 1000 km stav olej na vzduchovom pieste tak, že vyšróbuješ krytku pozitívnej vzduchovej komory. Na pieste by si mal mať trochu oleja, ... pri servise sa tam dáva cca. 5 ml. Ten olej je tam potrebný kôly mazaniu piestu. No a ešet je olej v spodných - vonkajších nohách ktorý je potrebný na mazanie púzdier. Ten je dobré tiež aspoň raz za 1000 km vymeniť, takže sa povoz a potom si vidlicu prekontroluješ ... nevidím dôvod prečo by tam malo byť od výroby málo oleja.
11.07.2011 - 06:55:25
00
Mám tuto vidlu asi try mesiace.


Tak to je ina sila. :rofl:
11.07.2011 - 07:52:51
00
Ok.Je tam hrubka a čo? Naznačuje to o mojej gramatickej neschopnosti zato nemusím byť ko..t alebo re....? Su aj ludia ktorý pomôžu a odpíšu. :$
13.07.2011 - 16:49:08
00
nic sa nedeje... to je normalne.. v novych vidlach je skoro ziadny olej na pieste, pretoze pod klobucikom piestu je mazaci penovy kruzok... nieje ale na skodu trosku nad piest naliat oleja...
tlak pozitivnej davam tiez 115 -120 ale spodnu o 20-30 menej.... ked nejaky trosku pretlaci dolu nevadi... tak raz za mesiac skontrolujem..ak ide trosku menej citlivo pozrem aj nad piest..staci odsrobovat vrchny stupel na ktorom je ventil....
ps:nezabudni najprv vypustit vzduch ;) inac :@
13.07.2011 - 17:24:01
00
keyboard_arrow_up